پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:46 - 1399/08/01

نجات جان دو شهروند پاوه ای در حاشیه رودخانه سیروان

با توجه به ورود دو نفر به داخل رودخانه ی سیروان جهت ماهیگیری و همزمان باز شدن دریچه های تخلیه ی آب سد داریان به داخل سیروان می رفت که این امر حادثه آفرین شود .

به گزارشهزار ماسوله،  مسئول روابط عمومی شهرداری نودشه به خبرنگار ما گفت: با توجه به ورود دو نفر به داخل رودخانه ی سیروان جهت ماهیگیری و  همزمان باز شدن دریچه های تخلیه ی آب سد داریان به داخل سیروان می رفت که این امر حادثه آفرین شود .

 

  اسماعیل محمدی افزود:پس از اطلاع ستاد مدیریت بحران شهرداری نودشه از موضع ، خوشبختانه با هماهنگیهایی که صورت پذیرفت این دو نفر نجات یافتند .

 

وی گفت: مقارن ساعت ۱۸ امروز پس از اطلاع ستاد مدیریت بحران شهرداری نودشه از گرفتار شدن دو نفر از شهروندان نودشه در حریم رودخانه سیروان که بدون اطلاع وارد رودخانه شده بودند بلافاصله مراتب به اطلاع جناب آقای مهندس جهانبانی بخشدار نوسود رسیده و خوشبختانه با پیگیری های ایشان و تماس با عوامل و مسئولین  محترم سد داریان و بستن دریچه های سد  ماجرا  ختم به خیر شد و این دو نفر نجات یافتند.

 

  وی در پایان گفت: در این راستا از همکاری و تلاش صمیمانه جناب آقای مهندس  جهانبانی  بخشدار نوسود در خصوص هماهنگی های لازم و مسئولین  محترم سد داریان  تقدیر و تشکر می نماییم.