پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:34 - 1399/08/01

نگهداري هرگونه كالا در انبار بدون داشتن كد انبار تخلف محسوب مي شود

اطلاعيه مهم به اتحاديه خواروبارفروشان ، قصابان ، خبازان و قنادان ، واحدهاي مرغداري ، مصالح ساختماني ، لوازم التحرير و لاستيك خودرو شهرستان پاوه داراي اقلام ذيل كه فقط در انبار كالا نگهداري مي نمايند .

به گزارشهزار ماسوله، مسیولروابط عمومي اداره صنعت معدن و تجارتشهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: نظر به ضرورت ثبت موجودي برخی از كالاها در سامانه اعلام موجودي سازمان حمايت وزارت صنعت معدن و تجارت ؛ از تاريخ ابلاغ اين آگهي متصديان واحدهاي صنفي مشمول كه داراي پروانه كسب معتبر و فعال مي باشند با در دست داشتن پروانه كسب و مدارك شناسايي جهت ثبت نام اطلاعات آنها در سامانه مذكور به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پاوه مراجعه نمايند.

 

وی افزود: این کالاها مربوط به اتحاديه خواروبارفروشان ، قصابان ، خبازان و قنادان ، واحدهاي مرغداري ، مصالح ساختماني ، لوازم التحرير و لاستيك خودرو شهرستان پاوه می باشد که در ادامه لیست اقلام این کالاها که فقط در انبار كالا نگهداري مي کنند می آید.

 

وی با بیان اینکه پس از تأييد مدارك آنها كد انبار براي آنها تعريف خواهد گرديد ؛ ادامه داد: در پايان هر ماه موجودي كالاي نگهداري شده در انبار را برابر جدول ذيل به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اعلام ، تا در بانك اطلاعاتي مراكز ذخيره سازي و نظارت بر موجودي كالاي كشور ثبت گردد.

 

وی افزود: بديهي است نگهداري هرگونه كالا در انبار بدون داشتن كد انبار تخلف محسوب مي گردد و مشمول تشكيل گزارش بازرسي و ارسال به تعزيرات حكومتي خواهد گرديد و اداره صمت شهرستان در قبال واحدهاي سهل انگار هيچ تعهدي نخواهد داشت .   

 

وی در پایان گفت: شایان ذکر است محل انبار باید دارای کدپستی و بصورت جداگانه از طریق اتحادیه مربوطه پروانه کسب صنفی اخذ نماید . 

لیست کالاها:

رب گوجه فرنگي

روغن نباتي جامد

روغن نباتي مايع

شكر سفيد

قند

ماكاروني

برنج

چاي

عدس

لپه

لوبيا

نخود

پودر شوينده دستي

پودر شوينده ماشيني

تخم مرغ

پنیر

کره پاستوریزه

گوشت قرمز(گرم)

گوشت قرمز(منجمد)

گوشت مرغ(گرم)

گوشت مرغ(منجمد)

آرد

گندم

روغن

شکر

جو

ذرت

کنجاله سویا

تیرآهن سنگین (ساز 20 به بالا

میلگرد ساده

میلگرد آجدار

ورق فولادی

سیمان خاکستری (پاکتی)

سیمان خاکستری (فله)

کاغذ چاپ و تحریر

کاغذ روزنامه

لاستیک خودرو سواری

لاستیک خودرو باری

لاستیک اتوبوس