پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:18 - 1399/07/17
استاندار کرمانشاه:

واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه تا پایان امسال آماده تحویل می شود

استاندار کرمانشاه در نشست بررسی روند اجرای مصوبات سفر به اورامانات گفت: واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه تا پایان سال آماده تحویل می شود.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در این نشست که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده اورامانات، فرماندار پاوه و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد؛ اظهار داشت: در اواسط شهریورماه گذشته بازدیدی از پاوه داشتیم که قرار بود به شکل میدانی در منطقه حضور پیدا کنیم و وضعیت اقدامات صورت گرفته را بررسی کنیم که  به دلیل بحران کرونا این نشست در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 

وی افزود: راه اندازی سریع دستگاه سی تی اسکن یکی از مطالبات جدی مردم پاوه است و خوشبختانه طی این یک ماه اخیر دستگاه تهیه شده است. انتظار می رود در این شرایط کرونایی و به منظور بی‌نیاز شدن مردم از مراجعه به مرکز استان، دانشگاه علوم پزشکی با یک کار جهادی این دستگاه را نصب و راه اندازی کند.

 

وی همچنین در مورد واحدهای مسکن مهر پاوه گفت: مقرر شده است که راه و شهرسازی تمامی واحدهای باقی مانده مسکن مهر پاوه را تا ۲۲ بهمن ماه تکمیل و آماده تحویل کند. فرماندار پاوه نیز با تشکیل یک کمیته روند پیشرفت پروژه را به صورت هفتگی رصد کند.