پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:24 - 1399/07/12

چاه آب روستای گلال پاوه با موفقیت تجهیز و راه اندازی گردید

مدیر امور آبفا شهرستان پاوه گفت: سرانجام پس از دو ماه تلاش‌ بی وقفه چاه آب روستای گلال به طور کامل تخلیه و راه اندازی شد.

به گزارشهزار ماسوله،  مرادی مدیر امور آبفا شهرستان پاوه، با توجه به پیگیری های انجام شده سرانجام پس از  دو ماه تلاش‌ بی وقفهچاه آب روستای گلالکه  از لوله، کابل، اتصالات و الکتروپمپ در آن سقوط کرده بودند به طور کامل تخلیه و مجددا تجهیز و راه اندازی شد.

 

مرادی در ادامه افزود: این چاه حدود یک سال پیش دچار مشکل شده بود که امکان بهره برداری از آن نبود، بنابراین باعث مشکلاتی از جمله افت فشار آب و یا قطعی آب شرب شده بود.

 

مدیر امور آبفا شهرستان پاوه گفت: این چاه ۳۳۰ متر عمق دارد و یکی ازعمیق‌ترین چاه‌های آب شرب استان کرمانشاهاست که هنگام تعویض پمپ لوله‌ها در طول ۲۹۰ متری رها شده و به عمق سیصدو سی متری سقوط کرده بودند که سرانجام با تلاش و همت پرسنل زحمت کش تخلیه و مجددا راه اندازی شد.

 

 مهندس مرادی در پایان از پیگیری های تمامی مسئولین شهرستانی و همکاران آبفا استان بویژه  معاون و مجموعه معاونت بهره برداری و توسعه آب آستان تشکر و قدردانی می گردد، و همچنین از آقای دهیار دلسوز روستای گلال که پیگیری های بی وقفه ای در این مدت داشتند نیز تقدیر و تشکر کردند.