پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:08 - 1399/05/16

دومین مرحله کمک‌های مومنانه در جوانرود برگزار شد

دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی (کمک‌های مومنانه) از عید قربان تا عید غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت روز سه‌شنبه با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه جوانرود و جمعی از مسوُولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله،امام جمعه جوانرود در این آئین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای استمرار کمک‌های مومنانه گفت: این کمک‌ها می‌تواند محبت و جلوه‌ای از جاذبه‌های قلبی و انسانی در میان مسلمانان به وجود آورد.

ماموستا ملا «احمد فخری» افزود: کمک‌های مومنانه از سوی دیگر تشویقی برای سایر مسلمانان است که می‌خواهند در کارهای خیر و خداپسندانه از همدیگر سبقت بگیرند که خداوند متعال کار خیر هیچ کسی را بی‌جواب نمی‌گذارد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه سه هزار و ۲۴۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است گفت: مرحله دوم این رزمایش نیز در سه مرحله که مرحله اول از عید قربان تا عید غدیر مرحله دوم از دهه اول ماه محرم و مرحله سوم هم اواخر ماه صفر برگزار می‌شود.

سرهنگ «ابوذر انوری» افزود: در این مرحله عید قربان تا عید غدیر ۳۸۰ بسته بین نیازمندانی که بیشترین آسیب در زمان شیوع ویروس کرونا دیده‌اند توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه جوانرود توزیع می‌شود.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرد.