پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:22 - 1399/05/12

رئیس دانشگاه پیام نور جوانرود معرفی شد

صبح امروز درآیینی با حضور فرماندارجوانرود ، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه وجمعی از مسئولان ودانشگاهیان دکترمصطفی جوانرودی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود معرفی و از خدمات دکتر حمید رضا جلیلیان قدردانی شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار جوانرودضمن تقدیر از خدمات دکتر جلیلیان و آرزوی موفقیت برای دکتر جوانرودی گفت : دانشگاه نقش موثری در توسعه جامعه به ویژه مسائل فرهنگی و آموزشی دارد.


رستگاریوسفی به احداث دانشگاه رازی در شهرجوانرود اشاره کرد و افزود: برای توسعه و تقویت مراکز آموزش عالی در شهرستان جوانرود تمام تلاش خودرا به کارگرفته ایم.


وی با اشاره به جایگاه دانشگاه پیام نور در جوانرود اظهارداشت : این داشگاه یکی از مراکز مهم آموزش عالی و تاثیر گذار در این شهرستان است که باید در زمینه مرکز دانشگاه بین المللی و رشته های تحصیلات تکمیلی توسعه یاید.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه نیز درآیین تودیع ومعارفه رئیس دانشگاه پیام نورجوانرودگفت : دانشگاه پیام نور پرچمدار وزارت علوم است و ما باید به هر شکلی آن را نگهداری کنیم.
دکتر بهمن سعیدی پور افزود:دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از دانشگاههای پیشرو و تراز اول کشور به لحاظ سیستم الکترونیکی ،کیفیت نیروی انسانی و ...است.
وی به اصالت خانوادگی ورتبه علمی مدیران دانشگاه پیام نور جوانرود اشاره کرد و اظهارداشت : دکتر جوانرودی با اصالت خانوادگی ، استاد یار دانشگاه ، دارای رتبه علمی برتر و با سابقه مدیریتی وعلاقمند به کاردانشگاه است وهمچنین دکتر جلیلیان نیزدارای اصالت خانوادگی از چهره های علمی ودانشگاهی است.

دکترمصطفی جوانرودی دراین آیین به اهمیت توسعه دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت : آموزش الکترونیک ( LMS)نقطه قوت دانشگاه پیام نور است که باید بسترهای آن بیش از پیش  فراهم شود.

وی افزود : با توجه به رایزنی و پیگیرهای انجام گرفته مرکز دانشگاه بین المللی پیام نور و آموزش های آزاد از نیازهای ضروری رشد و توسعه دانشگاه پیام نور جوانرود است که نیاز به نگاه ویژه مسئولان دارد.

سعیدی پور یادآورشد: دانشگاه پیام نور در تمامی شهرستانهای 14 گانه استان کرمانشاه دارای مرکز است و از این نظر اینکه که دانشجویان بومی دسترسی آسانی به فضای آموزشی داشته باشند، دانشگاه پیام نور شرایط بسیار ویژه و مناسبی دارند.