پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:04 - 1399/04/23
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

احترام و حرمت زن حجاب اوست

فرمانده سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: با اندکی تدبر در آیات قرآنی فلسفه حجاب را به گونه‌ای صریح می‌بینیم و می‌یابیم که احترام و حرمت زن حجاب اوست.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: حفظ و رعایت حجاب یک واجب الهی است و هر انسان باورمندی باید تعبدا این حق و حد الهی را ادا کند.

 

سرهنگ سلطان قلی با بیان اینکه حکمت حجاب، سنجش میزان اطاعت بندگان است افزود: بانوان با حفظ حجاب می‌توانند اطاعت را که روح و پیام اصلی عبادات بشر است اثبات کنند و در زمره اطاعت‌کنندگان الهی قرار گیرند.   

 

وی گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بـشرى بـویژه جوامع اسلامى مطرح اسـت که باید به آن پایبند بود.

 

وی ادامه داد: با اندکی تدبر در آیات قرآنی فلسفه حجاب را به گونه‌ای صریح می‌بینیم و می‌یابیم که احترام و حرمت زن حجاب اوست.

 

سرهنگ سلطان قلی تصریح کرد: استعمارگران با توجه به جایگاه و اهمیت حجاب در سلامت جوامع اسلامی سالهاست که درصدد ضربه زدن به آن بر آمده تا بتوانند از طریق آن به پاکی زنان ضربه وارد کنند.

 

وی در پایان گفت: اگر زنان جامعه باحجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می‌مانند و هم در جامعه، سلامت خانوادگی حفظ خواهد شد و محیط خانواده تحت تاثیر خودنمایی‌‌های عده‌ای از زنان بدحجاب و بی‌حجاب قرار نمی‌گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پایان با اشاره به عدم رعایت حجاب در شهرستان و تاثیرات رسانه بر فرهنگ منطقه با طرح سوالی مبنی بر چرایی عدم رعایت حجاب در این شهرستان از عموم مردم و صاحب نظران درخواست کرد که بهترین پاسخ را به این ناحیه ارسال کنند.