پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:55 - 1399/04/09

خدمات آموزشی مورد نیاز فعالان بازار بورس در شهرستان پاوه توسط کارگزاری اردیبهشت ایرانیان

سیدآزادحسینی مدیر شعبه کارگزاری اردیبهشت ایرانیان پاوه گفت: این کارگزاری تا شروع کلاسهای آموزشی، کماکان بصورت غیر حضوری درصورت داشتن هرگونه ابهام ومشاوره درخدمت مشتریان عزیز می باشد.

به گزارشهزار ماسوله، سیدآزادحسینی مدیر شعبه پاوه گفت: باتوجه به اینکه متقاضیان زیادی  از سنین مختلف وبالای ده سال،دارای کد بورس بوده و در بازار بورس معامله میکنند ،این موضوع میتواند فرصتی برای ایجاد  اشتغال و منبع درآمدی برای بانوان خانه دار  و افراد بدون شغل باشد ودر عین حال عدم  آگاهی و شناخت از بازار و نحوه معامله  میتواند خطرناک و افراد را دچار ضرر کند.

 

وی افزود: لذا درهمین راستا کارگزاری اردیبهشت ایرانیان  با پشتیبانی  و همکاری آقای شهریار رستمی مسئول و مدیریت شعب استان کرمانشاه، برآن است تا انشالله پس  از کرونا نسبت به تشکیل  کلاسهای آموزشی جهت ارتقا فرهنگ بورسی ، اشتغال و درآمدزایی پایدار برای جوانان و جذب نقدینگی سرگردان و هدایت آن به سمت بازار سرمایه باحضور اساتید صاحب نظر اقدام نماید .

 

وی ادامه داد: این کارگزاری تا شروع کلاسهای آموزشی، کماکان بصورت غیر حضوری درصورت داشتن هرگونه ابهام ومشاوره درخدمت مشتریان عزیز می باشد.

 


ادرس پاوه جنب مسجد میرعمر دفتر کارگزاری اردیبهشت ایرانیان شعبه پاوه حسینی