پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:55 - 1399/04/06
مسیول سازندگی استان در دیدار با خانواده مرحوم علیرضا کبابی در پاوه :

جهادگر بسیجی شهرستان پاوه، مقام شهید دارد

سرهنگ هزارخانی افزود: جهادگر عزیزمان علیرضا عبدالهی که در راه خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را از دست داده است در واقع باید گفت که به شهادت رسیده است.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در دیدار با خانواده جهادگر علیرضا عبدالهی کبابی که در سال ۱۳۹۱ در حین ماموریت کمک به مردم زلزله زده ورزقان و آذربایجان شرقی در اثر تصادف جان خود را ازدست داد در سخنانی اظهار داشت: این عزیز بسیجی در زلزله ورزقان به عنوان گروه جهادی و با احساس تکلیف خود و با هدف کمک به مردم این شهرستان راهی این منطقه زلزله زده شد و متاسفانه در اثر تصادف نرسیده به روانسر جان خود را از دست داد.

 

سرهنگ ارسلان سلطان قلی افزود: در بسیج این روحیه ها همیشه رویش داشته است و حقیتا کسی که در این راه نجات و کمک به مردم کشته و خود دچار آسیب و صدمه می شود و جانش را از دست می دهد کمتر از شهادت نیست.

 

وی گفت: ان شاالله با پیگیری های شما عزیزان که از تهران و از بسیج سازندگی کل کشور در پاوه حضور یافته اید خانواده این عزیز همراه با ۳۷ خانواده دیگر در کل کشور جزي خانواده های شهدا محسوب شوند که حداقل مرهمی برای آلام و دردهایی باشد که خانواده این عزیزان کشیده اند گرچه هیچ چیز جای آن عزیز را پر نخواهد کرد.

 

وی ادامه داد: در کنگره ای هم که در مرداد ماه امسال برگزار می شود ان شاالله این نوید به خانواده آنها داده شود که جزي خانواده شهدا محسوب شوند.

 

سلطان قلی در پایان با اشاره به ایه ای از قرآن کریم گفت: کمک به هم نوع کمتر از کشته شدن در میدان جنگ و جبهه نیست .

 

در ادامه مسیول بسیج سازندگی استان کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: امروز توفیقی بود که در جهت رفع مشکلات شما و رسیدن به حق و حقوق خود در خدمت شما و در کنار ۳۷ جهادگر دیگر در کل کشور برسیم .

 

سرهنگ هزارخانی افزود: جهادگر عزیزمان علیرضا عبدالهی که در راه خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را از دست داده است در واقع باید گفت که به شهادت رسیده است٬ و لفظ واژه شهادت تنها با نام سازمانی و اداری قلمداد نمی شود بلکه این عزیز در پیشگاه خداوند ٬ شهید و آن قرب و اجر و پاداش آن بزرگوار با مادیات قابل قیاس نیست.

 

وی گفت: قطعا خانواده این شهید نیازمند کمک و توجه می باشد و دوستان ما نیز از تهران با همین هدف و در راستای رفع مشکلات امروز در شهرستان پاوه حضور پیدا کرده اند.

 

وی ادامه داد: بسیج سازندگی استان کرمانشاه با تمام توان این موضوع را پیگیری خواهد کرد و هر کمکی هم از دست ما باشد کوتاهی نخواهیم کرد.

 

نماینده سازمان سازندگی سپاه کشور نیز در این جلسه اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهدا حداقل وظیفه ای است که در قبال زحمات آنها ما انجام می دهیم.

 

منفرد افزود: ما در دو دهه گذشته که گروههای جهادی در سطح کشور در زمینه های مختلف فعالیت دارند تاکنون ۳۷ نفر جهادگر عزیز را از دست داده ایم که هرکدام با شرایط زندگی خاص خود گویی خداوند در میان جهادگران بسیار دیگر آنها را گلچین و انتخاب شده اند و واقعا اتفاق ساده و معمولی نبوده است که خداوند این عزیزان را انتخاب کرده است.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این افراد ستاره هایی هستند که راه را گم نمی کنند اضافه کرد: در این مسیر که کارهای جهادی رشد پیدا کرده است ما نیاز به ستاره هایی داریم که راه را گم نکنند و اعتقاد داریم که شهدای جهادی ٬ خود مسیر هستند و با استناد و منش و رفتار این عزیزان است که مسیر را برای ما روشن می کنند.

 

در ادامه خانواده علیرضا عبدالهی کبابی نیز به بیان مشکلات خاص خود و گله مندی از عدم پیگیری پرونده آنها در استان پرداختند.