پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:25 - 1399/04/02

تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود برگزار شد

دکتر کیومرث میرزایی به عنوان مدیر جدیدآموزش و پرورش شهرستان جوانرود معرفی واز خدمات محمود داوودی زاده مدیرپیشین این شهرستان قدردانی شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندارجوانرود روزیکشنبه دراین آیین بابیان اینکه تغییر مدریت ها امری طبیعی است گفت:سنگ بنای تمام تحولات سیاسی ،اجتماعی ، اقتصادی و ... از آموزش و پرورش آغاز می شود

 

رستگار یوسفی بابیان اینکه سعادت وشقاوت هرجامعه درگروتعلیم و تربیت ان جامعه است افزود: باید ازهمه ظرهیت های این نهادبرای توسعه شهرستان بهره ببریم.

 

وی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان جوانرود در ابعادمختلف را یادآور و اظهارداشت :شهرستان جوانرود از جمله شهرستان هایی است که نیاز به نگاه و توجه ویژه نیازدارد وامیدواریم با بهره گیری ازتمامی ظرفیت ها برنامه های آموزش و پرورش را کیفی ترکنیم .


یوسفی یادآورشد: بهره گیری ازظرفیت خیرین درجهت توسعه فضاهای آموزشی با توجه به دوشیفته بودن مدارس دراین شهرستان،ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی ،اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و،تعامل و همفکری با فرهنگیان ،توسعه متوازن  و... از مهمترین برنامه هایی است که باید مدنظر قرارگیرد.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه شهرستان جوانرود بعداز کرمانشاه سومین شهرستان پرجمعیت استان از لحاظ جمعیت دانش آموزی است گفت: این شهرستان با ۱۵ هزارو ۷۰۰ دانش آموز با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی نیاز به توسعه فضا‌های آموزش دارد.

 

ماشا الله پروین افزود: ساماندهی وسازماندهی نیروی انسانی برای اول مهرماه و توسعه متوازن در همه رشته به ویژه سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته‌های پایه همچون ریاضی و فنی وحرفه‌ای از مهمترین توصیه‌های ما ست که باید مدنظر قرارگیرد.

 

وی به ویژگی خاص شهرستان جوانرود اشاره ویادآورشد: مدیریت در شهرستان جوانرود متفاوت تراز سایر شهرستان است وبا شناخنی که از دکتر میرزایی از لحاظ علمی ، تدین و مدیریت داریم امیدواریم بیش از پیش شاهد رشد وبالندگی آموزش وپرورش در شهرستان جوانرود باشیم.