پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:15 - 1399/03/12

فرماندار پاوه : کلیه ی اماکن گردشگری در اورامانات و شهرستان پاوه تعطیل می شوند

ایده پور فرماندار پاوه : از فردا ساعت دو بعد از ظهر تا اطلاع ثانوی کلیه ی اماکن گردشگری در اورامانات و شهرستان پاوه تعطیل می باشند و ورود مسافرین ممنوع و نسبت به بازگرداندن آنها اقدام خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه ضمن اعلام وضعیت هشدار در خصوص شیوع بیماری کرونا در شهرستان پاوه گفت: برابر مصوبات مربوطه از فردا ساعت 2 بعد از ظهر ورود مسافرین و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده خودروهای مسافرین در مبادی ورودی منطقه ی اورامانات و شهرستان پاوه برگشت داده خواهند شد .

 

 فرماندار پاوه هم چنین از شهروندان شهرستان پاوه خواست از ورود به تجمعات مانند برگزار ی عروسی ها ، مراسم غزا و سایر تجمعات در پارکها ، معابر ، فروشگاهها و ... جداً خودداری نمایند.

 

 وی هم چنین افزود : مردم باید بدانند ما به روزهای عادی قبل از شیوع کرونا بازنگشته ایم و متاسفانه آمارهای ابتلا روبه افزایش است .

 

وی گفت: بنا به اعلام وزارت بهداشت اگر رفت و آمدها دید و بازدیدها ، حضور در تجمعات مختلف در سطح کرمانشاه و شهرها و روستاهای تابعه کنترل نشوند بیماری کرونا در این استان از کنترل خارج و بیمارستانها مملو از بیمار خواهند شد لذا ضروری است فاصله گذاری اجتماعی و حداقل حضور در  خارج از منزل  مورد توجه قرار گیرد .

 

 ایده پور در پایان گفت : مراجعین به ادارات و نهادهای دولتی موظف هستند پس از ورود به ادارات از ماسک استفاده نمایند