پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:14 - 1399/02/31

دو انتصاب جدید در ادارات پاوه /تغییر مدیران آبفا و شبکه دامپزشکی

طی احکامی روسای شبکه دامپزشکی و آبفای شهرستان پاوه صبح امروز منصوب شدند.

به گزارشهزار ماسوله، در آیین تودیع و معارفه ی رئیس جدید اداره ی آب و فاضلاب شهرستان پاوه در فرمانداری پاوه شهبازی معاون مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در آبفای شهری و روستایی شهرستان پاوه اظهار داشت: سیاست های دولت و بالطبع شرکت آب و فاضلاب بر خدمات رسانی هماهنگ و یکسان به شهرها و روستاها بوده که در این راستا تصمیم بر این اتخاذ گردید که شرکتهای مذکور ادغام شده تا این خدمات از یک مرکز واحد کنترل و به سامان گردند .

 

وی وجود نیروهای کارشناسی خبره در آبفای شهرستان پاوه را یک نقطه قوت مهم ارزیابی نمود و گفت :با توجه به وجود نیروهای کارشناس ماهر در آب و فاضلاب شهرستان پاوه امیدواریم اقدامات زیر ساختی مناسب و خدمات بهینه ی درخوری به شهروندان ارائه گردد.

 

در این مراسم عبدالله زاده معاون فرماندار نیز ضمن قدردانی صمیمانه از زحمات درخور و شایسته ی آقایان نادریان و ابراهیمی روسای آبفای شهری و روستایی مدیریت بایسته مدیران مذکور را در برهه های بحران کمبود آب در شهرها و روستاهای شهرستان شایسته ی تقدیر دانست .

 

عبدالله زاده ضمن آرزوی موفقیت برای مرادی بعنوان سرپرست اداره ی جدید آب و فاضلاب شهرستان پاوه اظهار امیدواری نمود: مدیر جدید با ساختار جدید سازمانی بتواند ضمن بهره برداری از نیروهای توانمند اداره ی مذکور از بروز بحران ها و شوک های کم آبی در آینده جلوگیری نموده طرح تکریم ارباب رجوع را در سر لوحه خدمات اداره در نظر گیرند.

 

وی در پایان افزود:  فرمانداری شهرستان پاوه آماده ی مساعدت جهت پیشبرد امر خدمات رسانی به شهروندان و توسعه ی  امور به اداره ی جدید آبفا می باشد.

 

همچنین طی حکمی از سوی دکتر امید حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه دکتر عدنان غلامیی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه منصوب و جایگزین دکتر ارسلان حاتمی شد.

 

 

دکتر عدنان غلامی اصالتا اهل روستای هانه گرمله است که سابقه ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر را در کارنامه دارد.