پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:16 - 1399/02/23
دادستان و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات مشترکا خبر دادند:

برگزاری جشن گلریزان نسیم مهر مجازی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

جشن گلریزان نسیم مهر مجازی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و حمایت از خانواده زندانیان پاوه و اورامانات به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات برگزار می شود.

به گزارشهزار ماسوله،  این جشن هرساله در ماه مبارک رمضان جهت کمک به خانواده های نیازمند زندانی و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می شود. زندانیان جرایم غیرعمد توان پرداخت بدهی های خود را ندارند. تمام طول سال با خانواده هایشان در اوج رنج و سختی چشم انتظار همین جشن گلریزان، امیدوارانه روزهای خود را پشت میله ها سپری می کنند تا با توجهات خداوند متعال و دست خیرانه و پرمهر مردم نیک اندیش منطقه اورامانات که به حکم وجدان و انسانیت مرهمی بر زخمشان نشانده و از پشت میله ها رها شده و به آغوش گرم خانواده بازگردند.

 

امسال با هدف پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات، تصمیم گرفته شده تا گلریزان و جذب حداکثری کمک های مردمی را به صورت غیرحضوری با استفاده از ظرفیت رسانه ها با نصب بنر، ارسال پیامک، تماس، تبلیغات، اطلاع رسانی و پویش های مردمی در فضای مجازی با بهره گیری از پتانسیل بالقوه آن در سطح منطقه اورامانات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 با توجه به اینکه رسالت انجمن کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و حمایت از خانواده هایشان در طول سال می باشد و این افراد ناخواسته بر اثر یک اتفاق،مهریه، تصادف و... روانه زندان شده اند و با توجه به آسیب پذیری خانواده های زندانی و مشکلات معیشتی فراروی آنها اظهار امیدواری کردند تا اشخاص حقیقی و حقوقی خیر و سخاوتمند با کمک های خود در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و حمایت خانواده های زندانی در این ماه فرخنده رمضان زندگی را به آنها هدیه کنند و مجموعه انجمم را یاری نمایند و می توانند کمک های نیکوکارانه خود را نزد بانک ملی به شماره حساب ۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۶۵۵۸۷  به نام انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات واریز نمایند.