پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:08 - 1399/02/17
فرماندار پاوه:

تقویت زیر ساخت های استفاده از فضای مجازی در امر آموزش، دستور کار نمایندگان دولت در شهرستان پاوه است

فرماندار پاوه در آیین بزرگداشت مقام معلم؛ از دستور کار نمایندگان دولت در شهرستان برای تقویت زیر ساخت های استفاده از فضای مجازی در امر آموزش را، خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، صبح روز سه شنبه 16 اردیبهشت 99 ، ایده پور فرماندار پاوه در آیین تجلیل از معلمان نمومنه استانی که با حضور استاندار کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به همه فعالان عرصه تعلیم و تربیت، ویژگی خاص عصر حاضر و دنیای مدرن کنونی را، استفاده از فضای مجازی در سطح گسترده دانست و اضافه کرد: ویروس کرونا در کنار تأثیرات جهانی خود، بسیاری از سازمان ها را در مقابل یک نقطه عطف تاریخی قرار داد، چرا که این سازمان ها را به اجبار به بهره برداری گسترده از امکانات فضای مجازی سوق داد که مجموعه آموزش و پرورش با خانواده ی بزرگ خود یکی از این سازمان ها ست.


 
ایده پور با اشاره به پیوند ناگزیر زندگی انسان ها با بحران ها در دوره های مختلف، بر لزوم برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها و به ویژه آموزش و پرورش در راستای گسترش بهره گیری از فناوری های روز و فضای مجازی، تأکید کرد.


 
فرماندار پاوه همچنین تصریح کرد؛ نمایندگان دولت در شهرستان پاوه در راستای تقویت زیر ساخت های استفاده از فضای مجازی در امر آموزش برنامه ریزی و تلاش خواهند داشت، تا همه دانش آموزان و فرهنگیان بتوانند از این مؤلفه ی مهم در عرصه تعلیم و تربیت، استفاده و بهره برداری کنند.


 
الماس فهیمی به عنوان نماینده معلمان در این ویدیو کنفرانس؛ با اشاره به مشکلات استفاده از شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، از استاندار کرمانشاه و فرماندار پاوه در مورد رفع مشکلات ناشی از سرعت اینترنت در شهرستان در راستای استفاده بهینه فرهنگیان و دانش آموزان از این برنامه کاربردی آموزشی، در خواست همکاری کرد.


 
این مدیر توانمند استانی همچنین؛ راه اندازی کمپین خیریه و حمایتی برای تجهیز دانش آموزان محروم از امکانات و ابزار رایانه و تلفن همراه هوشمند، به ابتکار جمعی از فرهنگیان و خیرین شهرستان پاوه را پویشی کم نظیر با موضوعی ویژه عنوان کرد که نشانه همدلی و یکپارچگی فرهنگیان، خیرین و اولیای دانش آموزان این سرزمین برای رفع موانع در مسیر ارتقای عدالت آموزشی است.


 
در ابتدای این نشست و پیش از آغاز ویدئو کنفرانس؛ مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه با تبریک مجدد هفته بزرگداشت مقام معلم و ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در روزهای تعطیلات کرونایی مدارس، فعالیت های شبانه روزی فرهنگیان پرتلاش دیار پاوه در این ایام را بی نظیر و قابل تقدیر توصیف و از معلمان توانمند برگزیده حاضر در این نشست تجلیل و قدردانی کرد.


 
گفتنی است؛ آیین تجلیل از معلمان توانمند استانی با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور فرماندار پاوه و مدیر و رؤسای آموزش و پرورش پاوه، باینگان و نوسود، نماینده انجمن اولیا و مربیان و معلمان نمونه و توانمند این مناطق در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان پاوه، برگزار شد.