پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:02 - 1399/02/11

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان پاوه به مناسبت روز کارگر و روز معلم

سرهنگ حیدر حق جویان با صدور پیامی روز معلم و روز کارگر را به فرهنگیان و کارگران زحمتکش تبریک گفت

به گزارشهزار ماسوله،  سرهنگ حیدر حق جویان با صدور پیامی روز معلم و روز کارگر را به فرهنگیان و کارگران زحمتکش تبریک گفت

در این پیام آمده است:
دوازده اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم نیز یاد آور جایگاه والای علم و معرفت و مقام استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

بی تردید معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت و واسطه ای برای هدایت ، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه‌های خداوندی هستند و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران فرمودند: "معلمی شغل انبیاست."

 

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیت ها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.

 

کار و کارگر به عنوان کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور ، نشاط ، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زنند.

 

اینجانب باردیگر با تبریک روز معلم و روز کارگر، امیدوارم با لطف خداوند متعال و همت همه معلمان دلسوز و کارگران زحمتکش در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید " نامگذاری شده است ، شاهد تلاش هر چه بیشتر این دو قشر شریف و متعهد در راستای تحقق این شار باشیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه
سرهنگ ستاد حیدر حق جویان