پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:50 - 1399/01/12
رییس بانک ملی مرکزی پاوه:

مردم پول خود را که ضرورتی ندارد، به بانکها واگذار نکنند

سیروس احمدی گفت: هیچ گونه منعی نسبت به دریافت پول از مشتریان نداریم، اما بنا به رعایت شرایط موجود، پیشنهاد میکنیم که مردم اسکناس های خود را که ضرورتی ندارد، به بانکها واگذار نکنند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس بانک ملی پاوه در رابطه با ارائه خدمات به همشهریان در گفتگویی با هزارماسوله اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ، مجموعه اسکناس های در دست مردم که هر روز ردو بدل می شوند، احتمال آلوده بودن این پول ها به کرونا بیشتر از هرجای دیگر است.

 

سیروس احمدی گفت: مجموعه کارکنان بانک در این زمینه در معرض مستقیم مبتلا شدن به این بیماری هستند ، اما با این حساب، به مردم عزیز ، خدمات خود را ارائه می دهیم.

 

وی افزود: هیچ گونه منعی نسبت به دریافت پول از مشتریان نداریم، اما بنا به رعایت شرایط موجود، پیشنهاد میکنیم که مردم اسکناس های خود را که ضرورتی ندارد، به بانکها واگذار نکنند.

 

احمدی ادامه داد: هم اکنون ما پول های واحدهای خدماتی سطح شهر مثل داروخانه ها و جایگاههای سوخت را که نیاز به استفاده از حساب بانکی دارند، دریافت می کنیم و ما نیز با فراهم کردن امنیت پول، پیشنهاد می کنیم که شهروندان در صورت عدم ضرورت، پول های خود را به بانک تحویل ندهند.