پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:40 - 1399/01/12

بخشدار باینگان : منع کامل تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در باینگان

هادی زامیاد به هزارماسوله گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گیری اجتماعی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین منع کامل تردد در سطح بخش اعلام میگردد .

به گزارشهزار ماسوله، محمد هادی زامیاد اظهار داشت: در راستای تصمیمات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان و شهرستان در بخش باینگان مقررات منع تردد در سطح شهرهای باینگان و بانه وره و تمام روستاهای بخش در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اجرایی میشود .

 

بخشدار باینگان افزود : بر اساس این تصمیمات و مصوبات ، ورودی شهر باینگان و خروجی این شهر و همچنین ورودی و خروجی شهر بانه وره و روستاهای تابعه کاملا مسدود میگردد .

 

بخشدار باینگان از عموم مردم در شهرهای باینگان و بانه وره و تمامی روستاهای بخش درخواست کرد به مصوبات ستاد مدیریت بحران توجه نموده و درخانه بمانند .

 

زامیاد تصریح کرد :خودروهایی که در حد فاصل ورودی شهر باینگان تا دو راهی ساتیاری پارک نمایند مشمول جریمه خواهند بود . همچنین خودروهایی که حد فاصل سنگ شکن شهرداری باینگان تا محدوده جنگلهای بوزین و مرخیل لشکرگاه در کنار جاده .تفرجگاهها و اماکن گردشگری توقف نمایند مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خواهند بود.

 

بخشدار باینگان افزود: تمامی اصناف و مراکز خرید در شهرهای باینگان و بانه وره بجز نانوایی و یک فروشگاه کالاهای ضروری برای تامین نیازهای مردم  در این دو روز ،کاملا تعطیل و منع تردد در داخل شهرها برای همشهریان اعمال میشود .