پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:12 - 1399/01/09
فرماندار پاوه خبر داد :

اعمال شدید محدودیت تردد در شهرستان پاوه

فرماندار پاوه در گفتگویی با خبرنگکار ما از اعمال شدید محدودیت تردد در شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: بر خودم فرض میدانم از همکاری مردم شهیدپرور ایران و خاصتا مردم پاوه در مدت یک ماه و چند روز گذشته در زمینه مقابله با کرونا نهایت دقت را داشتند تشکر کنم.

 

پرویز ایده پور افزود: آنچه که لازم است و در ستاد ملی مقابله با کرونا تدوین شد این است که اگرچه اکثریت مردمی که رعایت کردند نتوانستیم به نتیجه مطلوبی برسیم اما گروه اقلیت محدودی که با توصیه و هشدار  مسئولین اصحاب رسانه گوش ندادند و همواره باعث نگرانی مردم بودند این نگرانی به جایی رسیده است که دولت و نظام به پای کار آمدند که بتوانند کرونا را مهارکنند.

 

وی گفت: قطع کردن زنجیره ارتباطی مردم سرزمین مهم است و بر اساس اطلاعات راهکاری جز این دیده نمی شود.

 

وی ادامه داد: مقرراتی که توسط پلیس اعمال می شود با هماهنگی سایر ادارات و ارگان ها اعم از نمایندگان وزارت کشور. سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و هلال احمر در تمام گیت ها و بازرسی ها اعمال خواهد شد.

 

ایده پور ادامه داد: خواهشی از هموطنان عزیز که به بستگان خود سر زده اند دارم این است که کمتر از 24 ساعت آینده این شهرستان را ترک کنند اگر ترک نکنند در سایر ایست بازرسی ها دچار مشکل خواهند شد این دستور از مرکز ابلاغ می شود و هیچ عفو و بخششی برای نیروهای مستقر در گیت ها وجود ندارد.

 

فرماندار پاوه گفت: از سایر عزیزان ساکن در شهرستان پاوه انتظار دارم که به منع رفت و آمد توجه کنند. پلیس ما دستور دارد که غیر وسائل حمل و نقل مقیم پاوه که آنهم با عذری که در هیات های خاص مشخص خواهد شد در هیچ ساعتی از شبانه روز حق تردد ندارند و تمام خودروهای حامل ارزاق عمومی و مایحتاج مردم کالاهای بهداشت محور و سایر نیازمندی ها از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه انتظار دارم اگر صدای مردم به هر طریقی به گوش مردم پاوه می رسد به این موضوعات دقت کنند گفت: هیچ کسی واسطه برای پلاک خودرویی که توقیف شده است نجوید و پلیس موظف است با متخطیان و افراد سابقه دار با شدت برخورد کند و خودروی آنها را با جرائم بالا روبرو خواهند بود.

 

ایده پور گفت: تدابیر لازم اندیشیده شده و این مقررات اعمال خواهدشد. امیدوارم همه هموطنان عزیز در سراسر کشور به این مهم توجه کنند اینها بخاطر حفظ سلامت مردم است مجبوریم از این دستورات که در واقع خلاف میلمان است استقبال کنیم. از هیچ خدمتی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: مردم شهرستان پاوه فرهنگی و فرهنگ مدار هستند و انتظار همکاری از آنان داریم انتظار داریم اقلیتی که باعث زحمت اکثریت شده اند به کمک ما بیایند.

 

وی افزود: خوشبختانه شهرستان پاوه از وضعیت مطلوبی برخوردار است و جای نگرانی نیست اما اگر این وضعیت حفظ شود از شهرستان های درخشان کشور خواهیم بود که ان شالله جشن پایان کرونا را داشته باشیم

 

ایده پور با بیان اینکه اگر رعایت نکنیم کرونا در کشور فرسایشی خواهد شد گفت: تمام پارک های عمومی حتی پارک ها و تفرجگاه های عمومی و داخل شهرها و ... تعطیل هستند و امیدوارم مردم رعایت کنند.

 

وی در پایان گفت: از تمام کمپین های مبارزه باکرونا و از رسانه ها و مردم و هر کسی به ما کمک کرده است در همه جای شهرستان صمیمانه سپاسگزارم و از تمام نیروهای انتظامی و بهداشتی و . .. تشکر می کنم.