پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:20 - 1399/01/05

راه اندازی سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری بدون نیاز به مراجعه حضوری

رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری بدون نیاز به مراجعه حضوری راه اندازی شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری بدون نیاز به مراجعه حضوری راه اندازی شد.

 

سلیمی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در ارایه خدمات به متقاضیان بیمه بیکاری و همچنین پیشگیری از گسترش این ویروس ، سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابیهای غیر دولتی به نشانی Bimebikari.mcls.gov.ir  راه اندازی گردیده است.

 

وی گفت: تمامی متقاضیان واجد شرایط بیمه بیکاری می توانند از طریق این سامانه نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام و پس از  ثبت درخواست بیمه بیکاری  خویش در سامانه کد رهگیری دریافت نمایند.

 

وی ادامه داد: بدیهی است پس از بررسیهای لازم نتایج از طریق تماس تلفنی به اطلاع متقاضیان رسانده می شود و هیچگونه الزامی مبنی بر مراجعه حضوری و یا تحویل مدارک به اداراه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی وجود ندارد . حضور وغیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز تاپایان اردیبهشت ماه انجام نمی پذیرد.

 

سلیمی خاطر نشان کرد: ضمناً متقاضیان در صورت لزوم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 46127100 تماس حاصل فرمایند .

 

رییس اداره تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان پاوه در پایان گفت: لازم به ذکر است کلیه خدمات این اداره در قالب سامانه های ذیل قابل انجام بوده و متقاضیان بخشهای مختلف می توانند با مراجعه به سامانه های مربوطه نسبت به انجام امور اقدام نموده و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد.

 

سامانه متقاضیان بیمه بیکاری  Bimebikari.mcls.gov.ir
سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور  taavoni.mcls.gov.ir
سامانه جامع روابط کار prkar.mcls.gov.ir