پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:25 - 1398/12/25

یک مورد بیمار مثبت قطعی جدید در شهرستان پاوه شناسایی و تایید گردید

تعداد موارد قطعی و مثبت شناسایی شده شهرستان پاوه اکنون ۲ مورد می باشد,مورد جدید شناسایی شده از شهروندان شهرستان پاوه بوده و هم اکنون در مراکز درمانی ویژه بیماران کرونایی در مرکز استان بستری می باشد.

به گزارشهزار ماسوله، رییس مرکز بهداشت شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: تعداد موارد قطعی و مثبت شناسایی شده شهرستان پاوه اکنون ۲ مورد می باشد,مورد جدید شناسایی شده از شهروندان شهرستان پاوه بوده و هم اکنون در مراکز درمانی ویژه بیماران کرونایی در مرکز استان بستری می باشد, مورد اول شناسایی شده شهرستان نیز پس از بهبودی کامل مرخص شده است.

 

حشمت کریمی افزود: به دنبال ثبت دومین مورد مثبت بیماری کرونا تمامی اقدامات احتیاطی آموزشی و گندزدایی در این زمینه توسط شبکه بهداشت و درمان پاوه در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می باشد.

 

وی گفت: با همراهی و همکاری ستاد بحران شهرستان ورودی های شهرستان توسط نیروی انتظامی,شبکه بهداشت و درمان و نیروهای هلال احمر به صورت روزانه کنترل و رصد می گردد و هر گونه ورود و خروج به شهرستان کنترل می گردد.

 

کریمی ادامه داد: همانگونه که در اطلاعیه های قبلی توسط ریاست دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه اعلام شد استان کرمانشاه نیز وارد اعلان قرمز بیماری شده واین مهم هوشیاری و همراهی تمام شهروندان را در جای جای استان می طلبد.

 

وی در پایان گفت: خواهشمندیم که تمام شهروندان از هر گونه تردد غیر ضروری در خارج از منزل خودداری نمایند.