پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:06 - 1398/12/23

حقوق بانوی فرهنگی پاوه ای عیدی خانواده های زندانی/آزادی یک زندانی با همت جوان پاوه ای

همزمان با پرداخت عیدی انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات یک بانوی فرهنگی نیکوکار حقوق این ماه خود را به این خانواده های عیدی داد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازسلام پاوهدر روزهای سخت کرونایی و هجوم این طاعون قرن به سرزمین مهر و مهربانی همچنان این محبتها و عاطفه های انسانی است که در دیار زیبای پاوه بیش از همه به چشم می خورد. در واپسین روزهای سخت سال که این سختی بر زندانیان و خانواده هایشان دو چندان میباشد دست مهر خیرین همچنان یاریگر انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات است.

 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات به سلام پاوه گفت : در یک اقدام خداپسندانه خانم شهین مستوفی خیر فرهنگی بازنشسته حقوق یک ماه خود را جهت عیدی به خانواده زندانیان اهدا کردند.

 

مهندس جلیل علیزاده افزود: بانو شهین مستوفی مبلغ ۴ میلیون تومان را به حساب انجمن واریز نمودند.

 

وی با تقدیر از همت بلند نیکوکاران اورامانات بخصوص پاوه افزود : در اقدام ارزشمند دیگری جوان خیر پاوه ای مبلغ ١٠ میلیون تومان جهت آزاد سازی یک زندانی جوانرودی که فرزند خردسالش دچار بیماری راشتیسم میباشد واریز کرد . تا این پدر زندانی با رهایی بدنبال مداوای فرزند معصومش برود.

 

علیزاده در ادامه با اشاره به پرداخت مبلغ بیش از ۱۶ میلیون و هشتصدهزار تومان به عنوان عیدی خانواده های زندانی گفت : ۴۶ خانواده زندانی پاوه به ازای هر خانواده مبلغ ۴۰۰ هزار تومان عیدی به حساب آنها واریز شد.

 

وی به نمایندگی از تمامی اعضای انجمن مراتب تقدیر و تشکر خود را از خیرین بزرگوار که حامی انجمن میباشند را اعلام کرد و گفت : انجمن کماکان منتظر دستان گرم شما خیرین بزرگوار جهت یاری به خانواده زندانیان نیازمند و آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در این شرایط سخت معیشتی میباشد.