پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:19 - 1398/12/22
فرماندار پاوه:

سه محور ورودی و خروجی شهرستان پاوه مسدود شد/تقدر از سایتهای محلی در پوشش اخبار لحظه ای کرونا

فرماندارپاوه با اشاره به کنترل ورودی ها وخروجی های شهرستان پاوه گفت: این کنترل در راستای کنترل وپیشگیری از شیوع وگسترش ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندارپاوه  با اشاره به کنترل ورودی ها وخروجی های شهرستان پاوه گفت: این کنترل در راستای کنترل  وپیشگیری از شیوع وگسترش ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است .

 

پرویز ایده پاوه گفت: در این راستا وبراساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا شهرستان  ورودی شهرستان از سه راهی شمشیر وباینگان  با مرکز استان کرمانشاه وشهرستاهنهای همجوار اورامانات و خروجی شهرستان از دو محور روستای هجیج و ارتفاعات  تته ودالانی به سمت شهرستانهای سروآباد ومریوان در استان کردستان بطور کامل مسدود شده است .

 

فرماندار پاوه  انجام این کارها را در راستای پیشگیری ومقابله با ویروس کرونا وحفظ سلامت شهرستان دانست  و گفت: هر چند این اقدامات  بر معیشت مردم تاثیر زیادی دارد اما حفظ سلامتی از تامین معیشت  اولاتر است .

 

ایده پور گفت: در پیام های متعدد از مردم شریف استان وکشور درخواست کردیم که از سفر به شهرستان پاوه در این ایام بطور جدی اجتناب کنند ، زیرا در این اوضاع وایام ما هرگز میزبان خوبی برای میهمانان عزیز نیستیم  ، چون تمامی مراکز اقامتی ،گردشگری ورستوران وسفره خانه های سنتی ما بسته است و هیچگونه خدماتی را ارائه نخواهند داد .

 

فرماندار پاوه با قدردانی از همراهی اصناف وبازاران شهرستان پاوه افزود: امسال حتی تمامی بازار شهرستان به استثناء جایگاههای عرضه سوخت   و فروشگاههایی که مایحتاج ضروری مردم را تأمین میکنند بسته است  . 

 

ایده پور افزود: علی رغم پیام های دوستان و توصیه های ما از طریق رسانه ها وسایت های محلی واستانی  برای عدم مسافرت هموطنانمان به پاوه ،باز شاهد حضور تعدادی از هموطنان در ورودی های شهرستان بودیم که با احترام توسط نیروهای نظامی وانتظامی و امدادگران جمعیت هلال احمر به طرف شهرهایشان برگشت داده شدند .

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: عزیزانی که سنوات گذشته مسیر پاوه - هجیج  ویا پاوه دالانی را برای مسافرت به استان کردستان انتخاب کرده اند امسال هرگز چنین کاری نکنند  ، زیرا علاوه بر مسدد بودن ورودی شهرستان پاوه خروجی این شهرستان از محور روستای هجیجی وارتفاعات دالانی بطور کامل مسدود شده است .

 

وی افزود: با توجه به  اقدامات انجام گرفته توسط انجمن های مردمی ،ادارات  ،دستگاه قضائی  ، اصناف وبازاریان وهمراهی مردم  هم اکنون  وضعیت شهرستان پاوه  مطلوبی دارد  .

 

فرماندارپاوه این وضع مطلوب را مرهون همراهی مردم وعدم خروج آنها از منازل است که استدعا دارم این همراهی ودر خانه ماندن  را تداوم بخشند تا انشاالله از این  اوضاع وبحران عبور کنیم .

 

ایده پور در پایان از تلاشهای بی شائبه وزحمات شبانه روزی اصحاب رسانه شهرستان به خصوص سایتهای محلی  به خاطر پوشش لحظه به لحظه اوضاع واطلاع رسانی به موقع ودرست وصحیح به مردم عزیز تشکر وقدردانی کرد .