پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:55 - 1398/12/17
یدالله شکری :

ممنوعیت ورود مسافران غیر بومی ، به ثلاث

فرماندار ثلاث باباجانی تصریح کرد: اکنون با مشاهده پلاک خودروهای دیگر شهرستان ها، از ورود این خودروها به شهرستان ثلاث باباحانی ، ممانعت به عمل می آید.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار ثلاث باباحانی در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات علیه کرونا ویروس اظهار داشت: به محض اعلام بیماری در کشور تمهیدات خوبی در طی چهار نشست با مسئولین شهرستان داشته ایم که مهمترین اقدام ما بحث ارائه آموزش توسط دستگاههای ذیربط در پیشگیری از شیوع این بیماری برای مردم و روستانشینان بوده است.

 

شکری افزود: در بحث اطلاع رسانی، نزدیک به ۲۵ بنر اموزشی و پیشگیری، ۲۵۰۰ تراکت اموزشی در سطح شهر توزیع و کلیه مکانهای عمومی همچون ارایشگاهها و مراکز عرضه قلیان و اقامتگاه بوم گردی در سه راهی میراباد نیز تعطیل شده اند.

 

وی گفت: کلیه روستاهای شهرستان و شهر ثلاث توسط دهیاران و بخشداران گندزدایی و ضد عفونی شده است .

 

وی ادامه داد: از بیست روز پیش تاکنون تیم پزشکی در بازارچه شیخ صله مستقر و کلیه مکانهای سطح شهر و منابع آب شرب و آشامیدنی شهرستان هم شستشو و گندزدایی شده اند و کنترل کاملی برقرار شده است.

 

فرماندار ثلاث باباحانی ادامه داد: خدای ناخواسته در صورت مشاهده این بیماری، ۱۲ تخت در بیمارستان صحرایی شهرستان اختصاص داده شده است.

 

شکری در پایان تصریح کرد: اکنون با مشاهده پلاک خودروهای دیگر شهرستان ها، از ورود این خودروها به شهرستان ثلاث باباحانی ، ممانعت به عمل می آید.

 

وی افزود: با حضور مسئولین ، و در جهت حفط سلامت مردم ،مانع از ورود این خودروها به شهرستان می شویم.