پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:38 - 1398/11/30

در مراسمی بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان پاوه تکریم شدند

صبح امروز با همت سپاه ناحیه پاوه در مراسمی بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان پاوه تکریم شدند.

به گزارشهزار ماسوله،  صبح امروز با همت سپاه ناحیه پاوه در مراسمی بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان پاوه تکریم شدند.

 

در این مراسم که با حضور فیض اللهی فرمانده تیپ انصار الرسول در هتل ارم پاوه و با حضور بازنشستگان پاوه برگزار شد فرمانده سپاه ناحیه پاوه در سخنانی اظهار کرد: رشادت های شما عزیزان و رزمندگان بود که امروز توانستیم که گرد هم بیاییم .

 

سلطان قلی با اشاره به قضایای دو ماه اخیر در کشور گفت: از دو ماه اخیر با گران شدن بنزین و مخالفتهای مردم  شاهد اغتشاشاتی بودیم که البته جای تشکر از مردم شهرستان را داریم که همیشه در رکاب انقلاب بوده اند.


وی با بیان اینکه مردم پاوه صاحب دو مدال روشنفکر و دین دار از جانب رهبر معظم انقلاب هستند گفت: دشمن از این مسئله سوء استفاده کرد و پس از آن سردار دلها را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب پس از آن دو روز را به عنوان یوم الله عنوان کرد که وحدت مردم و مسلمانان با شهادت سردار دلها و انتقام سخت از امریکایی ها که بنا به فرموده رهبر بعد از جنگ جهانی هیچ کشور جرات حمله به امریکا را نداشت به عنوان یوم الله محسوب می شوند.

 

وی با اشاره به بحث انتخابات هم خاطر نشان کرد: امنیت و غیرت کردی و دینی ما ایحاب می کند که در انتخابات شرکت کنیم چرا که این انتخابات با ابروی نطام گره می خورد.

 

سلطان قلی در پایان گفت: امروز جنگ شما شرکت در انتخابات است و مایه آبرو برای شهر و روشنفکری و عٍرق دینی و مذهبی هستید.