پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:44 - 1398/11/28
فرماندار پاوه:

حضور پرشور و آگاهانه رای اولی ها در انتخابات، ادامه دهنده مسیر عزت و پیشرفت کشور است

فرماندار پاوه در همایش رأی اولی ها؛ حضور پرشور و آگاهانه رأی اولی ها در انتخابات را، ادامه دهنده مسیر عزت و پیشرفت کشور دانست.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در همایش رأی اولی ها؛ حضور پرشور و آگاهانه رأی اولی ها در انتخابات را، ادامه دهنده مسیر عزت و پیشرفت کشور دانست.

 

 صبح امروز پرویز ایده پور فرماندار پاوه در همایش رأی اولی ها با اشاره به پیشینه مختصر از انتخابات در تاریخ جهان و همچنین در دوران پرافتخار حیات نظام جمهوری اسلامی ایران، به بیان اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات پرداخت.

 

وی؛ ضمن تبریک ورود دانش آموزان رأی اولی به عرصه انتخابات، حضور پرشور و آگاهانه رأی اولی ها در انتخابات را، ادامه دهنده مسیر عزت و پیشرفت کشور است توصیف کرد.

 

ایده پور؛ به تفاوت انتخابات پیش رو با دوره های گذشته اشاره کرد و فشار همه جانبه دشمنان، وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم را از طریق انتخاب نمایندگان شایسته و توانا و تدوین قوانین و ساز و کارهای موثر و عملی، قابل حل دانست.

 

فرماندار پاوه؛ حضور گسترده مردم و ورود نمایندگان اصلح به مجلس شورای اسلامی را، ضامن شتاب بیش از پیش روند توسعه و پیشرفت کشور عنوان نمود و دانش آموزان رای اولی را به حضور آگاهانه در یازدهین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

 

در ابتدای این همایش؛ مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه با ارایه آماری از تعداد ۴۰۰ نفری دانش آموزان رأی اولی مدارس پاوه، هدف از برگزاری این نشست را جشن حق انتخاب و بلوغ سیاسی دانش آموزان پایه دوازدهم عنوان کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ با اشاره به انتخاب های متعدد انسان در دوران حیات، حضور آحاد مردم در انتخابات را در تعیین سرنوشت جامعه حائز اهمیت دانست.

 

گفتنی است؛ همایش رأی اولی ها، با حضور فرماندار پاوه مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه و مشارکت پرشور دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس شهر پاوه در محل سالن نشست های فرمانداری، برگزار گردید.