پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:53 - 1398/11/20

‍ فرماندار پاوه: اصلاح شبکه انتقال آب چشمه بل به نودشه، نیاز به اعتبارات میلیاردی است

فرماندار پاوه از مسیر جاده ی قدیمی نودشه - هجیج و محل ریزش کوه بر روی این جاده و شبکه انتقال آب شرب چشمه بل به نودشه بازدید کرد.

به گزارشهزار ماسوله،در این بازدید که روسای اداره ی راه و حمل و نقل جاده ایی و اداره ی آبفای شهرستان پاوه ، رئیس شورای شهر و شهردار نودشه و رئیس آبفای نودشه و تنی چند از کارشناسان ادارات مرتبط نیز حضور داشتند ایده پور با بیان اینکه هر گونه بکارگیری دستگاههای مانند بلدوزر امکان دارد به خانه ها یا راه روستای گردشگری هجیج آسیب برساند اظهار داشت : پاکسازی محل مذکور قطعا باید انجام بگیرد، اما باید این امر به گونه ایی باشد که از هر گونه آسیب به پایین دست اجتناب شود.

 

وی افزود: برای پاکسازی این مسیر و اصلاح شبکه ی انتقال آب شرب از چشمه بل به نودشه نیاز به خرید مجدد دستگاههای سایت های شبکه است که برابر کارشناسیهای انجام گرفته اعتباراتی میلیاردی نیاز است.

 

وی گفت: سعی خواهم نمود که از مداخل مختلفی این اعتبار را با همکاری دوستان در استان و پیگیری مسئولین آبفا و اداره ی راه و شورای شهر جهت هزینه در شبکه ی انتقال آب بل به نودشه تامین نمایم.

 

وی ادامه داد: مطمئنا این امر زمان بر بوده ولی سعی وافر مان بر این است که کار را بعد از تعطیلات عید نوروز آغاز نماییم در این فاصله ضروری است مسئولین اداره ی آبفا نسبت به مدیریت توزیع آب شهری در نودشه تلاش نموده به صورتی که شهروندان کمترین مشکلات را در این خصوص داشته باشند.