پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:52 - 1398/11/18

بخشدار باینگان: در گام دوم انقلاب مهمترین وظیفه مسئولان ایجاد اشتغال برای جوانان است

بخشدار باينگان گفت: در گام دوم انقلاب مهمترین وظیفه مسئولان ایجاد اشتغال برای جوانان است و ما اگر میخواهیم مردم در شهرهای کوچک و روستا ماندگار شوند برای زمینه ایجاد اشتغال و منابع در آمد پایدار را برای آنان فراهم کنیم .

به گزارشهزار ماسوله، بخشدار باینگان خطبه های پيش از نماز جمعه باینگان در سخناني ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی ،دهه ای است که علاوه بر ایران جهان را تحت تاثیر قرار داد .

 

محمد هادی زامیاد گفت: انقلاب اسلامی علاوه بر ارمغان عزت و اقتدار برای ملت بزرگ ایران ،بیداری را برای آزادی خواهان در اقصی نقاط جهان هدیه داد .

 

وی تصریح کرد: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی ،مرهون خون پاک و مطهر شهیدان ، رهبری قاطعانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و درایت و تدبیر مقام معظم رهبری ودر صحنه بودن ملت بزرگ ایران در تمامی میادین و عرصه ها است .

 

بخشدار باینگان افزود: امروز مطالبه مردم ما آب، برق،راه و مدرسه نیست ،بلکه امروز مطالبه مردم ما در روستاها اینترنت پر سرعت است .

 

زامیاد به راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن همانند چهل سال گذشته انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران رادر عرصه داخلی و خارجی بیمه میکند .

 

بخشدار باینگان ادامه داد: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال یک ویژگی مهم دیگر دارد و آن هم مصادف بودن با چهلمین روز شهادت سردار دلها شهید سلیمانی است لذا به فرموده مقام معظم رهبری باید حضور در مراسم چهلم این سپهبد شهید باشکوهتر از حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر آن شهید باشد.

 

زامیاد در ادامه گفت: در گام دوم انقلاب مهمترین وظیفه مسئولان ایجاد اشتغال برای جوانان است و ما اگر میخواهیم مردم در شهرهای کوچک و روستا ماندگار شوند برای زمینه ایجاد اشتغال و منابع در آمد پایدار را برای آنان فراهم کنیم .

 

بخشدار باینگان تصریح کرد: منطقه باینگان ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال دارد که ما در سه زمینه دامداری،باغداری و گردشگری برای این مهم برنامه داریم .

 

زامیاد افزود: در توسعه گردشگری و برگزاری جشنواره های مختلف ،ضمن رونق اقتصادی ،به علما و روحانیت مغزز منطقه اعلام میکنم که در برگزاری جشنواره ،یک ذره از ارزشهای اسلامی دور نشده و اجازه ندهیم که اعتقادات و باورهای دینی ما خدشه دار شود .

 

بخشدار باینگان به خدمات دولت در باینگان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در بخش راه با حمایتهای بیدریغ جناب آقای ایده پور فرماندار محترم و همراهی و همکاری آقای مهندس شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان تحول خوبی صورت گرفته است .

 

زامیاد افزود: اختصاص پنج و نیم میلیارد تومان برای تعریض ،بهسازی و آسفالت پنج کیلومتر راه ارتباطی روستای لشکرگاه به گردنه رمه رو ، اختصاص یک و نیم میلیارد تومان برای نگهداری ، برف روبی و ریزش برداری راههای ارتباطی بخش و اختصاص یک میلیارد تومان برای روکش آسفالت و خط کشی راه باینگان از سه راهی پاوه باینگان تا باینگان از جمله این خدمات ارزنده است .

 

بخشدار باینگان در ادامه به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات، نمایش قدرت و اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و خارجی میشود .

 

زامیاد گفت: ما به عنوان مجریان قانون انتخابات به مردم عزیز اطمینان میدهیم که امانت داران خوبی برای آرای مردم باشیم .

 

وی افزود: دشمنان این مردم و نظام اسلامی با تبلیغات گسترده در رسانه ها ،در تالش هستند تا با ترویج اخبار و اطلاعات نادرست از جمله مهندسی انتخابات و رد صلاحیتها مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق کنند .

 

بخشدار باینگان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند روز اخیر خاطر نشان كرد: ما باید برای اقتدار و دوست داشتن ایران به پای صندوق‌های رای برویم .

 

زامیاد تصریح کرد: حضور در انتخابات وظیفه و تکلیف است اما حق انتخاب شخصی و مختص افراد است که انتخاب اصلح داشته باشند .

 

وی عموم مردم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد .