پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:42 - 1398/11/16

برگزاری نشست هماهنگی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در باینگان

نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن راهپیمایی ۲۲بهمن در شهرهای باینگان و بانه وره در محل بخشداری باینگان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در این نشست بخشدار باینگان گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال نسبت به سنوات گذشته به دو جهت از اهمیت بیشتری برخوردار است ،نخست اینکه با توجه اوضاع جهان اسلام و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج کشور چشم جهانیان به راهپیمایی ۲۲بهمن دوخته شده تا ببینند حضور ومشارکت مردم ایران در این راهپیمایی چگونه است ،لذا باید حضور بیش از هر زمان دیگری باشد.و دوم اینکه ۲۲بهمن مصادف است با چهلمین روز شهادت سردار دلها شهید سلیمانی که انتظار میرود ملت فهیم و نجیب ایران اسلامی حضور شان بسیار بیشتر از حضور در تشییع پیکر سردار دلها شهید سلیمانی باشد .

 

محمد هادی زامیاد در ادامه به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی  اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران رادر عرصه داخلی و خارجی بیشتر و انسجام و وفاق ملی را نزد جهانیان به نمایش میگذارد.

 

در ادامه حاضرین به بیان نقطه نظرات خویش پرداخته و  بر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

 

در پایان ساعت شروع و تجمع راهپیمایی ۲۲بهمن در باینگان و بانه وره مشخص شد.