پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:06 - 1398/11/11

۲۶ پزشک متخصص در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود فعالیت می کنند

دکتر مولود حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود گفت: این بیمارستان دارای ۲۶ پزشک متخصص و ۹ پزشک عمومی می باشد و۱۵۰نفردررسته پرستاری نیز در این مرکز فعالیت دارند.

به گزارشهزار ماسوله، دکتر  مولود حسینی  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود گفت: این بیمارستان دارای ۲۶ پزشک متخصص و ۹ پزشک عمومی می باشد و۱۵۰نفردررسته پرستاری نیز در این مرکز فعالیت دارند.

 

وی افزود: در این بیمارستان ۱۰۶ تخت فعال وجود دارد و ماهیانه حدود ۱۸۴۱۲ نفر در  بیمارستان جوانرود  ویزیت می شوند که از این تعداد حدود ۹۹۰۰ مورد مربوط به اورژانس  بیمارستان، ۲۳۱۲مورد مربوط به بیماران بستری شده   و ۶۲۰۰مراجعه نیز مربوط به درمانگاه تخصصی  می باشد.

 

وی گفت: همچنین در این بیمارستان به طور متوسط در ماه ۱۴۶ نوزاد متولد می شود که ۱۰۰ تولد زایمان طبیعی و ۴۶ مورد به صورت سزارین است.

 

دکتر حسینی با اشاره به بخش های فعال بیمارستان گفت: پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، پاتولوژی،  رادیولوژی ، سونوگرافی ، کلینیک تخصصی و ct scan و بخشهای بستری شامل اورژانس،  دیالیز، داخلی،  ccu,  icu، جراحی عمومی،  اطفال،  زنان،  اتاق عمل، بلوک زایمانی وpostccu میباشد.

 

وی ادامه داد: اکو کاردیوگرافی، تست ورزش، درمانگاه دیابت،  ctscan, اندوسکوپی،نوار عصب وعضله، نوارمغز  و اپتومتری(بینایی سنجی ) ازجمله امکانات و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان است.
 


حسینی گفت: آماده سازی فضای فیزیکی واحد غربالگیری سرطان و تحویل یک دستگاه ماموگرافی، یک دستگاه سونو گرافی،  کولونوسکوپ، کولپوسکو، جهت تجهیز واحدمذکوردرآینده ای نزدیک  از اقداماتی است که جهت ارتقاء بیمارستان باید صورت گیرد.