پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:36 - 1398/10/29

برگزاری جلسه ی ستاد زکات شهرستان پاوه

جلسه ی ستاد زکات شهرستان پاوه با حضور معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و نوسود و مسئول زکات پاوه و رئیس کمیته امداد رد سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، جلسه ی ستاد زکات شهرستان پاوه با حضور معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و نوسود و مسئول زکات پاوه و رئیس کمیته امداد رد سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


در این جلسه ابتدا آقای انفرادی دبیر ستاد زکات ضمن تقدیر و تشکر از عاملین پرداختی زکات در شهرستان، به ارائه گزارشی از زکات جمع آوری شده ی شهرستان در سال گذشته پرداخت.

 

 وی اعضای حاضر در جلسه را به همکاری بیش از پیش با کمیته امداد در جهت اجرای برنامه های حمایتی و جمع آوری اعانات و نذورات و صدقات مردمی در مناسبت های مردمی و توزیع عادلانه در بین نیازمندان منطقه دعوت نمود.

 

سپس ماموستا محسن رستمی مسئول زکات شهرستان ضمن تشکر از اعضاء ستاد زکات شهرستان و بخش ها؛ گزارشی از روند کار ستاد ارائه داد و از دهیاران محترم درخواست نمود که در تشکیل شورای زکات روستاها و فعالیت مستمر آنها همکاری های لازم را انجام دهند و توقعات ستاد را از مجموعه ی شوراهای زکات روستا بیان نمود.