پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:29 - 1398/10/12

آيين معارفه امام جمعه روانسر برگزار شد

آيين معارفه امام جمعه روانسر با حضور برخي از مسئولين استان و شهرستان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه اهل سنت كرمانشاه در اين مراسم در سخناني ضمن اظهار تسليت درگذشت ماموستا غفوري امام جمعه سابق روانسر و با اشاره به وي‍ژگي هاي يك امام جمعه اظهار كرد: امام جمعه، رسالت و نقش مهمی را در جذب و هدایت سایر اقشار و گروه‌های مختلف مردم خصوصا جوانان را در جامعه دارد.

 

ماموستا ملا محمد محمدي با بيان اينكه سعه صدر از ويژگيهاي مهم يك امام جمعه مي باشد افزود:  ائمه جمعه بايد در ایفای نقش رابطه‌ دوستانه و برادرانه با مردم ، سعي و تلاش كنند.

 

 

امام جمعه جديد روانسر نيز در سخناني با اظهار تسليت درگذشت امام جمعه سابق اين شهر به خانواده و بستگانش و ضمن خير مقدم به مهمانان گفت: با درگذشت ماموستا غفوري واقعا غم و ناراحتي، قلب اين شهرستان و مسلمانان بالاخص طلاب و روحانيون را گرفته است.

 

ماموستا ملا سيد محمد محمدي افزود: خانواده آن مرحوم از اهل علم و فرهنگ مي باشند كه ان شاالله از علم و دانش آنان استفاده خواهيم كرد.

 

وي گفت: بدون حاشيه و گروه بازي ، هيچ پيوندي به اوضاع و احوال كه به نوعي خدشه اي به شهرستان بزند، ندارم و تنها مقصد ما در قبول كردن اين منصب، خدمت كردن به مردم است.

 

وي ادامه داد: قطعا با استفاده از تجارب علما و روحانيون هم بنده مي توانم اين منصب را ادامه دهم.

 

وي تصريح كرد: تا روزي كه زير بار اين مسئوليت باشم غدر و خيانت را ندارم، اما مسئولين هم همكاري و همراهي داشته باشند و با مشورت بتوانيم امورات اين شهرستان را انجام دهيم.

 

وي گفت: مردم سرمايه دار اسلام و نظام و همه خير و بركت ما مي باشند و ان شاالله مردم نيز با همكاري و همراهي ،  گفتمان را با ما داشته باشند و اگر انتقاداتي هم در فضاي مجازي باشد با گفتمان و تعامل آنها را حل كنيم.

 

فرماندار شهرستان روانسر نيز در ابتداي مراسم در سخناني ضمن خير مقدم به مهمانان اين انتصاب را تبريك گفت.

 

در پايان نيز حكم انتصاب ماموستا سيد محمد محمدي به عنوان امام جمعه روانسر قرائت شد، همچنين حاج ماموستا محمد محمودي نيز به عنوان امام جمعه موقت اين شهرستان انتخاب شد.