پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:48 - 1398/10/05
محمد طیب شمس خبر داد:

در 9 ماه امسال،محمد بیشترین نام برگزیده برای نوزادان پسر در پاوه

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با بیان اینکه نام نیکو بهترین هدیه والدین به فرزندان است گفت : محمد بیشترین نام برگزیده برای نوزادان پسر در پاوه است .

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با بیان اینکه نام نیکو بهترین هدیه والدین به فرزندان است گفت : محمد بیشترین نام برگزیده برای نوزادان پسر در پاوه است .

 

وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ثبت احوال اظهار داشت : نام نیکو بهترین هدیه والدین به فرزندان است و نیز پیامبر اکرم(ص) در این رابطه می فرمایند اولین هدیه ای که هریک از شما به فرزندش می بخشدنام خوب است پس بهترین نام را برای فرزند خود انتخاب کنید .

 

رئیس اداره ثبت احوال پاوه گفت :متاسفانه امروزه برخی از پدران و مادران به جای اندیشیدن به بار ارزشی و تأثیر روانی در آینده ،به نادر بودن،تازه بودن و استثنایی بودن آن می اندیشند .

 

شمس افزود : خوشبختانه درشهرستان  پاوه از سال ۱۳۹۰ تا پایان سال ۱۳۹۷ نام مبارک محمد با فراوانی ۳۷۵ موردوهمچنین در 9 ماه امسال با فروانی ۳۵ مورد درصدر نام پسران بوده که خود جای بسیار خوشحالی وامیدوارکننده و نشان از فرهنگ اصل دینی مردم دارد .