پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله11:03 - 1398/09/30
مسؤل بسیج دانشجوئی جوانرود :

مسؤلین نباید با اجرای نسنجیده برخی طرح ها ، فشار اقتصادی بر مردم را بیشتر کنند

وی ادامه داد: مسؤلین نباید با اجرای نسنجیده برخی طرح ها و برنامه ها به گونه ای عمل نمایند که فشار اقتصادی بر اقشار کم درآمد جامعه بیشتر گردد و زمینه سوء استفاده عده ای آشوبگر وابسته را فراهم نمایند.

به گزارشهزار ماسوله، مسؤل بسیج دانشجوئی دانشکده مدیریت وحسابداری جوانرود در خطبه های قبل از نماز جمعه این هفته در شهرستان جوانرود به تبیین فعالیت های بسیج دانشجوئی در انقلاب و وحدت حوزه ها و دانشگاه ها اشاره نمود.

 

وی با اشاره به فرمایشاتی از امام خمینی (ره) مبنی بر صدور فرمان بسیج دانشجو و طلبه گفت: امام خمینی می‌فرمایند امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها، بسیج طلبه و دانشجو است.

 

وی به مسؤلین دانشگاه ها و سایر ادارات ها ونهادها اشاره کرد و گفت: این مسئولین بدانند که نباید از دانشجویان بسیجی و طلاب غافل گردید و باید حامی ویاور بسیج دانشجوئی در دانشگاه ها باشند.

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجوئی خاطر نشان کرد: علاوه بر حضور در عرصه های علم و فناوری در دیگر میادین نیز حضور فعالی دارد (اردوهای جهادی، عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، آموزش، فرهنگ و.. برای مناطق کمتر توسعه یافته ومحروم)
تشکیل هسته های مسئله محور و مطالبه گری منطقی در عرصه های گوناگون و ارائه راهکار ها ونظرات تخصصی به مسؤلین و دست اندر کاران، نقش آفرینی در بصیرت افزایی و روشنگری عمار گونه، پیش دستی در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و.. همگی بخشی از رسالتها و فعالیت های بسیج دانشجوئی می‌باشد.

 

وی گفت: قطعآ ارتباط وتعامل دانشجویان با مسؤلین می‌تواند به حل مشکلات کشور کمک به سزایی داشته باشد.

 

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند :لشکر جوانان مؤمن و انقلابی باید وارد میدان مطالبه آرمان‌های انقلاب شوند گفت: قطعا حل  خرد ترین تا کلان ترین مسائل و مشکلات کشور با افزایش ارتباط و تعامل مسؤلین با نخبگان و استفاده از صاحب نظران دلسوز است ، نه چشم امید دوختن به بیگانگان.

 

وی ادامه داد: مسؤلین نباید با اجرای نسنجیده برخی طرح ها و برنامه ها به گونه ای عمل نمایند که فشار اقتصادی بر اقشار کم درآمد جامعه بیشتر گردد و زمینه سوء استفاده عده ای آشوبگر وابسته را فراهم نمایند.

 

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ، آحاد ملت بسیجی اند و این ملت بار ها و بار ها نشان داده داده که پای انقلاب مانده اند و دل در گرو آن نهاده است، خنثی نمودن فتنه 88 در9دی ویا حوادث 96و آبان ماه سال جاری همه با حضور مردم میسر گردیده است.

 

وی افزود: امااین روحیه ملت نیز نباید موجب گردد مسؤلین از خدمات رسانی به آنان کوتاهی نمایند.

 

مسؤل بسیج دانشجوئی همچنین با اشاره به رتبه اول  بیکاری و تورم در استان کرمانشاه گفت: پتانسیل عظیمی در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و دامپروری وجود دارد که آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته و این شرایط می‌طلبد تمامی مسؤلین ذره ای از خدمت رسانی به مردم کوتاهی ننمایند.

 

وی با اشاره به آیه مبارکه "ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم"اظهار داشت: بر مردم نیز تکلیف است که در تمامی انتخابات با دغدغه مندی و دقت بیشتر از جانبداری قومی و قبیله ای پرهیز و یا فریب آنان را نخورند و اشاره به دستگاه های نظارتی که جلوی هزینه های گزاف تبلیغاتی گرفته شود.

 

وی گفت: بسیج دانشجوئی استان آمادگی شنیدن مشکلات اقشار، اصناف وعموم مردم به منظور تلاش و مطالبه گری برای بر طرف نمودن آنهارا دارد.