پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:37 - 1398/09/23

دادستان پاوه : تمام فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداها رصد می شود

دادستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما درخصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن رویداد مهم و اثر گذار انتخابات مجلس شورای اسلامی درماههای آتی لازم است تذکرات مقتضی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها بیان شود.

به گزارشهزار ماسوله، دادستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما درخصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن رویداد مهم و اثر گذار انتخابات مجلس شورای اسلامی درماههای آتی لازم است تذکرات مقتضی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها بیان شود.

 

مسلم الماسي در اين رابطه تذكرات ذيل را فصل الخطاب كانديداها قرار داد:

 

۱-کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها از هرگونه تبلیغات زود هنگام بصورت جدی خودداری نمایند.در این راستا کلیه فعالیت آنها چه در فضای حقیقی و چه مجازی رصد خواهد شد ودرصورت مشاهده تخلفات و جرایم اقدام لازم صورت میگیرد.

 

۲-کاندیداهای مجلس و هواداران آنها از هرگونه تخریب و توهین وافتراء نسبت به سایر کاندیدا ها به جد اجتناب نمایند،این موضوع بصورت دقیق رصد خواهد شد.کاندیدا ها و هواداران آنها به جای اقدامات فوق قابلیت ها و توانایی های خود را در مهلت تعیین شده تبلیغ و به مردم معرفی نمایند،تا شهروندان انتخاب درستی داشته باشند.

 

۳-مدیران کانال ها و گروه ها در فضای مجازی از انتشار هرگونه تحلیل و بیانیه که حاوی توهین ،تخریب و یا افتراء نسبت به کاندیدا های دیگر باشد جداً خودداری نمایند،درصورت مشاهده اینگونه اقدامات یقینا مسءولیت قضایی آنها درنظر گرفته خواهدشد.

 

۴-باافرادی که درفضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی در رابطه با تایید و یا رد صلاحیت ها اکاذیبی را منتشر مینمایند یقینا برخورد خواهد شد.

 

۵-به کلیه مدیران و روسای محترم ادارات و کارکنان آنها متذکر میگردد ،هرگونه اقدام آنها در راستای بهره برداری از ظرفیت اداره متبوع له یا علیه هر کاندیدی با شدید ترین برخورد قضایی همراه خواهد بود.