پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:40 - 1398/09/14

از حضور چهره هایی مختلف در حوزه اورامانات تا رسیدن به هدف ریزش آرای رقیب

گفته می شود که ثبت نام و اعلام آمادگی برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات تنها با اهداف خاصی توسط کاندیداهای سرشناس در جهت ریزش آرای رقیب مقابل خود صورت می گیرد.

به گزارشهزار ماسوله، درحالی که حدود کمتر از سه ماه به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده ، کاروانهای انتخاباتی به طرق مختلف به راه افتاده و جلسات متعدد داوطلبان با مردم، به صورت خانگی فضای انتخاباتی را حساس تر کرده است.

 

همچنین تنوع حضور و اعلام آمادگی چهره های شاخص و مختلف از هر جبهه و طیف سیاسی انتخابات حوزه پاوه و اورامانات را حساس تر خواهد کرد.

 

آنچه که به آن گمان می رود یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاوه و اروامانات، از حساسیت ویژه­ ایی با حضور همین چهره های سرشناس و همچنین جدید و مختلف همراه باشد.

 

گفته می شود که براساس شنیده ها ثبت نام و اعلام آمادگی برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات تنها با اهداف خاصی توسط کاندیداهای سرشناس در جهت ریزش آرای رقیب مقابل خود صورت می گیرد.

 

تعدد و افزایش کاندیداها جهت ثبت نام انتخابات مجلس در حوزه پاوه و اورامانات ، چیزی جز کسب آرای هر چند به میزان کم مردم در نقاط مختلف این حوزه، تنها در راستای ریزش آرای کاندیدای رقیب نخواهد بود.

 

با این تفاسیر باید تا پایان مهلت ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در روز 16 آذر ماه شاهد حضور چهره هایی مختلف و از طیف های سیاسی با این اهداف باشیم.

 

در کنار این موارد ، حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای به عنوان اولویت اصلی و ضروری در انتخابات بر شمرده می شود، که با این تفاسیر و حضور و اعلام آمادگی کاندیداهای مختلف از هر طیف، ان شاالله شاهد چنین امری خواهیم بود.