پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:08 - 1398/09/11

پاوه ظرفیت بالایی در گردشگری دارد/ اختصاص یک میلیارد تومان جهت بهسازی اردوگاه شهید چمران

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان پاوه از اختصاص یک میلیارد تومان برای بهسازی اردوگاه شهید چمران این شهرستان خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، 


«علیرضا کاظمی» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به همراه دکتر یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه عصر امروز در شهرستان پاوه حضور یافت و در مسجد جامع شهرک«سریاس» به بررسی مشکلات اموزش و پرورش شهرستان پاوه و مشکلات مدارس این منطقه پرداخت.

 

کاظمی به ظرفیت بالای گردشگری پاوه و به خصوص محل اردوگاه آموزش و پرورش شهید چمران پاوه پرداخت و بهسازی  آن را مهم قلم داد کرد و بدین منظور یک میلیارد تومان را برای بهسازی اردوگاه اختصاص داد.

 

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش همچنین از تخصیص اعتبارات ویژه برای 2 مدرسه در شهرک سریاس این منطقه خبر داد. علاوه بر این کاظمی برای تجهیزات کتابخانه‌های اورامانات  20 بسته یک میلیون تومانی تخصیص داد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز استفاده از شبکه های اجتماعی باعث شده است که دانش آموزان ما مهارت های لازم را در کسب نکنند، مهارت را در میدان فعالیتهای تیمی و میدانی یاد نمی گیرند.

 

وی افزود: بچه های ما کارگروهی و مدیریت را در بازی و فضای مجازی یاد می گیرند و بدنبال آن امروز به افسردگی دچار شده اند و دلیل جدایی و طلاق جوانان ما هم همین است که کار گروهی کم است و نمی توانند اختلافات خود را به نحو احسن حل کنند.