پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:01 - 1398/09/11
فرماندار پاوه:

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم به هفت نفر رسیده است

فرماندار پاوه گفت: گفت: تا روز گذشته پنج نفر نامزد انتخابات را داشته ایم و امروز نیز با ثبت نام دو نفر به هفت نفر رسیده اند، که ان شاالله پس از دریافت کد نهایی هر داوطلب ، به این آمار اضافه خواهند شد و انتظار داریم که تا پایان روز ثبت نام شاهد انجام کل ثبت نام داوطلبان عزیز باشیم.

به گزارشهزار ماسوله، فزماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص انتخابات در حوزه اورامانات ضمن قدردانی از رسانه های کشور و محلی شهرستان اظهار داشت: ثبت نام از نامزدهای انتخابات را در شهرستان پاوه به عنوان حوزه انتخابی اورامانات همزمان با سایر نقاط کشور و با شروع دستور انتخابات ، آغاز کرده ایم.

 

پرویز ایده پور افزود: تاکنون اقدامات اولیه برابر جدول زمان بندی انجام شده و از برنامه انتخاباتی کشور هیچ گونه پس رفت و یا پیش رفتی نداریم و مطابق با قانون پیش خواهیم رفت.

 

وی گفت: معتمدین هیئت های اجرایی توسط فرمانداران و بخشداران به هیئت های نظارت در هر کدام از حوزه ها معرفی شده است و برابر جدول زمانبندی خاصی که خواهیم داشت،پس از 48 ساعت هیئت نظارت باید پاسخ دهند و ان شاالله پس از بررسی نهایی هیئت نظارت شاهد آن باشیم که آمار اسامی هیئت اجرایی و تایید شده را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: پس از آن از معتمدین دعوت و با حضور اعضای اداره هیئت اجرایی که شامل فرماندار ، دادستان و رئیس ثبت احوال خواهد بود و با حضور هیئت نظارت ، معتمندین اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در این شهرستان تعیین خواهد شد.

 

فرماندار پاوه تاکید کرد: در مجموع،در مرکز حوزه انتخابیه یک مسئولیت ثبت نام از داوطلبان که قصد ورود به انتخابات را دارند وجود دارد که نامزدهای انتخابات باید به مرکز انتخابیه پاوه یا وزارت کشور مراجعه کنند .

 

وی در پایان گفت: تا روز گذشته پنج نفر نامزد انتخابات را داشته ایم و امروز نیز با ثبت نام دو نفر به هفت نفر رسیده اند، که ان شاالله پس از دریافت کد نهایی هر داوطلب ، به این آمار اضافه خواهند شد و انتظار داریم که تا پایان روز ثبت نام شاهد انجام کل ثبت نام داوطلبان عزیز باشیم.