پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:11 - 1398/09/10

زمین فوتبال شهرستان پاوه اماده بهره برداری است

چند ماه پیش بود که در سفر بازوند استاندار کرمانشاه به شهرستان پاوه، موضوع زمین فوتبال به عنوان یکی از مطالبات جدی جوانان این شهرستان مطرح شد.

به گزارشهزار ماسوله، صابر رحیمی مدیرکلورزش و جواناناستان کرمانشاه اظهار کرد:با دستور   استاندار کرمانشاه موضوع احداث زمین فوتبال در این ۲ شهرستان به سرعت در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از چند ماه پس از تحقق مطالبه جوانان ثلاثی، همینک زمین فوتبال پاوه نیز تکمیل و آماده افتتاح می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، تلاش در مسیر توسعه و بالندگی و ایجاد شرایط برابر ورزش کردن برای همه علتقه‌مندان در دورترین نقاط استان و همچنین پیگیری مطالبات بحقجوانانو نوجوانان را مهمترین اهداف ورزش و جوانان ذکر کرد.

او   از افتتاح این پروژه در آینده‌ای نزدیک برای استفاده جوانان پاوه‌ای خبر داد و گفت: تلاش میکنیم همزمان با این پروژه، زمین چمن مصنوعی روستای قوری قلعه نیز افتتاح نماییم.

رحیمی در ادامه با اشاره به تشکیل مجمع خیرین ورزش یار و پیگیری آن به عنوان یکی دیگر از مهمترین نیاز‌های ورزش استان اظهار داشت:با تاکید  بازوند مقدمات تشکیل این مجمع در حال انجام است و بزودی در نشستی این مجمع بصورت رسمی اعلام تشکیل و اعضای هیئت موسس آن رسما معرفی خواهند شد.

او اقدام خانواده خیر و خوشنام مدلل برای احداث ۱۵ زمین و فضای ورزشی با ۹ میلیارد تومان کمک خیریه را آغازی خوب امیدوار کننده برای مجمع خیرین ورزش یار ذکر کرد و از حمایت و پیگیری‌های  بازوند در این زمینه قدردانی کرد.