پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله11:39 - 1398/09/05

دیدار روسای ادارات صمت و اتاق اصناف با فرمانده سپاه ناحیه پاوه

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به همراه جمعی از کارمندان با فرمانده سپاه ناحیه پاوه دیدار کردند و هفته بسیج را به مجموعه سپاه ناحیه پاوه تبریک گفتند.

به گزارشهزار ماسوله، در این دیدار مسلم حسینی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت پاوه ضمن تبریک هفته بسیج از زحمات و تلاشهای دلاورمردان بسیج تقدیر کرد و افزود:نیروی بسیج همواره حافظ نظام و انقلاب بوده و در همه زمینه ها از جمله در بحث بسیج اقتصادی کمک حال اصناف و بازاریان بوده است.

 

حسینی همچنین گزارشی از روند وضعیت بازار و اقدامات صورت گرفته در چند هفته اخیر را تشریح کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه ضمن قدردانی از مردم انقلابی شهرستان پاوه اظهار داشت:با توجه به اتفاقات چند روز گذتشه این مردم با دیانت و روشنگری که داشتند هیچ نوع واکنشی به مسائل اخیر مربوط به گرانی بنزین نداشتند که این مساله باید برجسته و نمایان شود.

 

سرهنگ سلطانقلی ادامه داد:با توجه به افزایش گرانی بنزین در چند روز اخیر ممکن است عده ای قیمتها را بالا ببرند که با توجه به شناختی که از مجموعه بازار شهرستان داریم انتظار داریم‌ نظارت ها بیشتر باشند که مردم دغدغه تامین کالاهای اساسی را نداشته باشند.

 

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه همواره بسیج در همه زمینه ها همراه مردم بوده است بسبج اصناف ناحیه پاوه آمادگی هر نوع کمکی جهت همراهی مجموعه بازاریان را دارد.