پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:06 - 1398/08/24
با اهتمام اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه صورت گرفت؛

توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس پاوه

با اهتمام اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه تجهیزات ورزشی در مدارس این شهر توزیع شد.

به گزارشهزار ماسوله، با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان پاوه، میله والیبال ثابت در پنج مدرسه شهری و روستایی شهرستان پاوه، توزیع گردید.

 

سعدی توفیقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه؛ توجه به استعدادهای بالقوه در مدارس و توسعه ورزش دانش آموزی را از اولویت های این اداره برشمرد و اهدای این تجهیزات را در همین راستا عنوان کرد.

 

سعدی توفیقی در ادامه؛ از آمادگی اداره ورزش و جوانان در همکاری با آموزش و پرورش شهرستان پاوه در زمینه نشاط و سلامت روحی و جسمی دانش آموزان خبر داد و ابراز امیدواری نمود؛ مجموعه این فعالیت ها زمینه ساز رشد فعالیت های ورزشی در مدارس و شکوفایی بیش از پیش استعدادهای دانش آموزان در این حوزه باشد.

 

احسان حسنی کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ضمن اعلام مراتب سپاس و قدردانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه، از تعامل و همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان، تجهیز وسایل ورزشی در مدارس را در افزایش روحیه نشاط و سلامت جسمی و روانی دانش آموزان و ارتقای سطح فعالیت های آموزشی و پرورشی حائز اهمیت عنوان کرد.

 

وی؛ با اشاره به ظرفیت های آموزش و پرورش در بخش تربیت بدنی و سلامت، بر تداوم تعامل و همکاری های دو جانبه در پیشبرد اهداف ورزش شهرستان، تاکید کرد.

 

گفتنی است؛ تجهیزات اهدایی ورزش والیبال در پنج آموزشگاه شهدای هشتم آبان، شهدای 20 خرداد، ام المومنین، حضرت فاطمه (س) و آزادگان، با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان و کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش پاوه، توزیع گردید.