پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله11:37 - 1398/07/30

آموزش و پرورش باینگان همچنان بی‌سرپرست! /بی‌توجهی مدیریت آموزشی استان به دانش‌آموزان پاوه‌ای

بخش باینگان شهرستان پاوه یکی از همین بخش‌هاست که بدون سرپرست مانده است.

به گزارشهزار ماسوله، یک ماهی از آغاز سال تحصیلی می‌گذرد و معمولا برنامه مدارس برای یکسال پیش رو در این ایام جمع بندی و سازماندهی‌های لازم انجام می‌شود، اما این در حالی است که آموزش و پرورش برخی از بخش‌های استان کرمانشاه در یک بلاتکلیفی بدون سرپرست به حال خود رها شده است.

 

بخش باینگان شهرستان پاوه یکی از همین بخش‌هاست که بدون سرپرست مانده است؛ فروردین ماه سال گذشته بود که پس از پایان خدمت مدیر اسبق آموزش و پرورش این بخش، کامران حسین‌زاده سکان این نهاد حساس که با قشر عظیمی از جامعه سر و کار دارد را به دست گرفت.

 

سیزدهم مهرماه امسال نیز موج تغییر و تحولات وی را بر کرسی ریاست آموزش و پرورش روانسر نشاند و انتظار می‌رفت هرچه سریعتر جانشین این فرد انتخاب شود.

 

گمانه‌زنی‌های فضای مجازی برای این پست خالی در این منطقه داغ است و با توجه به جمعیت این بخش معلمین و والدین دانش آموزان انتظار دارند هرچه زودتر تکلیف این سمت مشخص شود.

 

انتقاد از عملکرد ضعیف مدیریت آموزش و پرورش کرمانشاه

 

محمدهادی زامیاد، بخشدار باينگان نیز از عملکرد ضعیف اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در عدم انتصاب رئیس یا سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان انتقاد کرد.

 

این مسئول عدم حضور رئیس را سبب سرگردانی ارباب رجوع، تعویق برخی امور ضروری و کاهش هماهنگی بین بخشی دانست.

 

وی افزود: در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید که آموزش و پرورش نیاز به مدیریت برای سازماندهی و برنامه ریزی برای مدارس است منطقه باینگان فاقد رئیس و حتی سرپرست است که این موضوع هیچ توجیهی ندارد.

 

لذا مدیریت ناکارآمد آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مورد این سهل‌انگاری باید پاسخگو باشد.