پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:48 - 1398/07/06

کشف و امحاء مزرعه ماری جوانا در مناطق مرزی پاوه

مزرعه کشت گیاه مخدر ماری جوانا و شاه دانه در اطراف شهرستان پاوه و در مناطق مرزی کشف و امحا شد .

به گزارشهزار ماسوله، در این باره دادستان شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تایید خبر فوق از انهدام یک مزرعه گیاه «ماریجوانا» در مناطق صفر مرزی شهرستان پاوه توسط نیروهای اطلاعات سپاه ناحیه پاوه خبر داد.

 

الماسی افزود: با اعلام خبر فوق، بلافاصله در این رابطه دستورات لازم صادر و پس از بررسی، مشخص شد که ماحصل این درختچه ها مواد مخدر می باشد.

 

وی گفت: در یکی از روستاهای مناطق مرزی شهرستان پاوه ، در چند مزرعه و باغ اقدام به کاشت درختچه هایی شده بود که در یک اقدام نیروهای اطلاعات سپاه ناحیه پاوه، ماده مخدر گیاه شاه دانه و درختچه های وید یا ماری جوانا کشف شد.

 

 

وی ادامه داد: 16 بوته دو متری گیاه ماری جوانا (گراس) در این مزرعه بوسیله اطلاعات سپاه این شهرستان کشف و پاکسازی شد و 4 نفر نیز دستگیر شدند.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه ضمن تقدیر از تلاشهای ماموران اطلاعات سپاه ناحیه پاوه، گفت : این اقدام بار دیگر توطئه دشمنان نظام را در بیرون از مرزهای شهرستان مبنی بر عدم برخورد با سوداگران مرگ خنثی کرد و ضربه سنگینی بر قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر وارد کرد.

 

الماسی ضمن تاکید بر تداوم برخورد با توزیع و تولیدکنندگان مواد مخدر در پاوه، تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود برای مبارزه با مواد مخدر و سلامت فرزندان و خانواده خود در این زمینه همکاری های لازم را با نیروهای نظامی و انتظامی داشته باشند و موارد این چنینی را سریعا به مسئولان مربوطه گزارش دهند.