پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:11 - 1398/05/28

لزوم انتخاب مکانی مناسب برای مراسمات فاتحه خوانی در سطح شهر پاوه

لزوم بازنگری در مکانی مناسب برای برگزاری مراسمات فاتحه خوانی از جمله مهم‌ترین اقدامات شورای ترافیک و مسئولین و متولیان امر باید باشد.

به گزارشهزار ماسوله، مسافران، رهگذران و شهروندانی که در خیابان اصلی شهر پاوه تردد می‌کنند، یقینا بارها و بارها از شدت ترافیک در خیابان انقلاب اسلامی به ستوه آمده‌اند. شورای ترافیکی شهر پاوه نیز در طی سال‌های متمادی تصمیمات مختلفی در نظر گرفته‌اند تا تلاشی باشد برای رفع این گره ترافیکی که گاهی بن بستی ترافیکی است.

 

با وجود تمام تدابیر و تصمیماتی که در زمینه رفع ترافیک خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان مولوی تا میدان شهدا گرفته شده است؛ همچنان گره ترافیکی در این بخش از شهر پاوه وجود دارد و دوربین‌ها، حضور پلیس و سایر تدابیر از جمله باز کردن معبری جدید پایین‌تر از میدان شهدا نتوانسته کمک شایانی در اتمام و یا حل دائمی ترافیک پاوه در ساعات ترافیکی شهر باشد.

 

علاوه بر تمام مشکلات و مسائل ترافیکی شهر در این خیابان،  برگزاری مراسمات فاتحه خوانی و سایر مراسمات مهم پاوه در مسجد شهدای پاوه چند متر پایین تر از میدان شهدا , از دلایل بار ترافیکی بسیار سنگین خیابان انقلاب اسلامی شده است.

 

لزوم بازنگری در مکانی مناسب برای برگزاری مراسمات فاتحه خوانی از جمله مهم‌ترین اقدامات شورای ترافیک و مسئولین و متولیان امر باید باشد.

 

لذا انتظار می‌رود پس از اخذ تصمیمی درست مسئولین مبنی بر جابجایی مکان مراسمات فاتحه خوانی مسجد شهدا، مطالبه دیگر و بحق مردم را که همانا اخذ تصمیمات منطقی جهت رفع موانع ترافیکی در سطح شهر است را نیز در نظر گرفت.