پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:25 - 1398/05/26

86 پروژه در هفته دولت در شهرستان جوانرود به بهره برداری می رسد

فرماندار جوانرود گفت : 86 پروژه با اعتبار بیش از 150 میلیارد و 700 میلیارد ریال در ایام هفته دولت دراین شهرستان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

به گزارشهزار ماسوله، رستگاریوسفی روز شنبه در شورای اداری شهرستان جوانرود با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن و فرارسیدن هفته دولت  افزود: این طرحها شامل ساخت 78 واحد مسکونی بهزیستی ، اقامتگاه بوم گردی ، تعمیرات سالن های ورزشی و زمین چمن ،اجرای طرح هادی 10 روستا ، آبرسانی و اصلاح و بهینه سازی مجتمع های آب شرب 11 روستا ، احداث فضاهای آموزشی ، احداث کارگاههای تولیدی و عمران شهری و روستایی است .

 

وی اظهارداشت : از اعتبارات یاد شده بیش از 146 میلیارد ریال آن مربوط به پروژه های عمرانی و 11 میلیارد ریال هم مربوط به تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش حصوصی است .

 

فرماندار جوانرود با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطرنشان کرد : آزادگان سرافراز ايران اسلامي اسوه هاي صبر، استقامت و پايداري برای همه ما  هستند.

 

یوسفی با تاكيد بر ضرورت توجه به موضوع اقتصاد مقاومتي از سوي دستگاه هاي اجرايي شهرستان افزود:  همه ما در هر مسئوليتي که هستیم بايستي در تحقق اقتصاد مقاومتي نقش آفرين باشيم.

 

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مسئولان قرارگیرد یادآورشد: فلسفه وجودي مسئولان اجرايي ، خدمت به مردم است و خدمتگزاري به آحاد شهروندان توفيق بزرگي است كه نصيب هر كسي نمي شود.