پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله11:52 - 1398/05/26
فرماندار پاوه:

مردم پاوه خواستار دیدار با رهبر انقلاب هستند

فرماندار پاوه گفت: مردم این دیار خواستار دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور صبح امروز شنبه در مراسم سالروز شکست حصر پاوه با حضور سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز مفتخریم در چهلمین سال این مراسم را برگزار کنیم،

 

وی با درود بر شهیدان و امام انقلاب گفت: شهدای گرانقدری که پیکرهای آنها در میعادگاه عاشقانی در سراسر کشور است.

 

فرماندار پاوه گفت: مردم زیادی از راه های دور و سخت و پر پیچ و خم خود را به این خطه می رسانند و یادمان شهدای پاوه روزانه میزبان صدها نفر است.

 

این مسئول بیان داشت: یادمان شهدای پاوه، یادمان شجاعت و شرافت و مقاومت و مظلومیت است.

 

وی تصریح کرد: پاوه شهرستان مقاومت است و دژ مستحکمی در برابر دشمنان  و خنثی کننده توطئه هایی بود که دشمنان برای غرب کشور در نظر داشتند.

 

ایده پور خاطرنشان کرد: در تاریخ حماسه پاوه برگ های زرینی به اسم هوانیروز و ارتش ثبت است و مردم به ساحت این دو نهاد عرض ارادت دارند.

 

این مسئول یکی از درخواست های مهم مردم پاوه را دیدار با رهبر انقلاب به مناسبت روز شکست حصر پاوه برشمرد و گفت: مردم و بزرگانی از این دیار علاقمند هستند به محضر رهبر انقلاب برسند و امیدواریم هدیه سفر رییس سازمان بسیج سازندگی فراهم شدن مقدمات این دیدار باشد.

 

فرماندار پاوه درخواست دیگر این مردم را ثبت روز ملی پاوه در تاریخ و تقویم ایران دانست و افزود: بارها این موضوع مطرح شده ولی تا این لحظه اقدامی صورت نگرفته است.

 

وی درخواست بازنشستگان این خطه برای دریافت حق مناطق جنگی را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد.