پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:57 - 1398/05/17

نسخه‌نویسی الکترونیکی در 5 شهرستان کرمانشاه راه‌اندازی شده است

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: امسال در شهرستان‌های هرسین، صحنه، کنگاور، جوانرود و پاوه نسخه‌نویسی الکترونیک راه‌اندازی شده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از فارس کیومرث مظفری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که  در سالن جلسات این اداره‌کل با هدف تقدیر از خبرنگاران حوزه سلامت برگزار شد، اظهار داشت: همکاری اصحاب رسانه با بیمه سلامت استان زبانزد در کشور شده به‌نحوی که این الگو بارها در جلسات کشوری مطرح شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: خبرنگاران در تمام  ایام سال با دستگاه‌ها، مسؤولان و مردم در ارتباط هستند و یک روز برای تقدیر آن‌ها کافی نیست، امروز در سراسر کشور همزمان در اداره‌های بیمه سلامت خبرنگاران تقدیر می‌شود.

وی ضمن تاکید به آمادگی کامل برای همکاری با خبرنگاران، گفت: امسال در شهرستان‌های هرسین، صحنه، کنگاور، جوانرود و پاوه نسخه‌نویسی الکترونیک راه‌اندازی شده است، با اهداف حذف نسخه کاغذی و استارت ارجاع الکترونیک روستائیان در شهرستان‌های کنگاور، گیلان‌غرب و قصرشیرین نیز زده شده است.

مظفری از بیمه رایگان بالغ بر یک‌میلیون و 100 نفر در استان کرمانشاه خبرداد و افزود: شامل بیمه روستائیان، زندانیان و خانواده‌های آنان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و بیماران خاص است و ما افتخار می‌کنیم که به محرومترین اقشار جامعه خدمت می‌کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار به استان کرمانشاه اختصاص داده شده  است.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی دارو در کشور موجود است، ادامه داد: 2 هزار و 400 قلم دارو ثبت شده در تعهد بیمه سلامت است که از این تعداد 98 درصد با کیفیت عالی تولید داخل است و توصیه می‌شود از داروهای داخلی مصرف شود.

گفتنی است، در این نشست خبری طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه سلامت ایران از طریق ویدئو کنفرانس روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت و در پایان جلسه از خبرنگاران تقدیر شد.