پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله09:33 - 1398/05/16

برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکیل ستاد آموزش حقوق و تکالیف شهروندی در شهرداری پاوه

نشست هم‌اندیشی در خصوص تشکیل ستاد آموزش حقوق و تکالیف شهروندی با دعوت قبلی شهرداری و با حضور اعضای محترم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و آقای دکتر برهان ولدبیگی در دفتر کار شهردار پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در ابتدا مهندس دانا آذری شهردار پاوهبا اشاره به  ضرورت تشکیل ستاد مذکور گفت: با توجه به اینکه یکی از بزرگترین خلأها در شهر عدم آشنایی مردم با حقوق و تکالیف خود است، پس از پیشنهاد طرح توسط دکتر ولدبیگی و تصویب شورای اسلامی شهر مورد استقبال قرار گرفت.

 

شهردار پاوه ادامه داد:ان شاءا… مباحث کاربردی باشند که بتوانیم آنها را با همکاری شورای اسلامی شهر، آقای دکتر ولدبیگی، سایر دستگاه‌های مرتبط و مجموعه شهرداری عملیاتی نمائیم؛ چرا که این طرح با پتانسیلی که دارد می‌تواند در توسعه همه جانبه شهر راهگشا باشد.

 

در ادامهآقای دکتر ولدبیگی به تشریح گام‌ها و اهداف اجرایی نمودن طرح  و اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز به بیان دیدگاه خود پیرامون طرح پرداخته و در نهایت مقرر شد دستورالعمل اجرای طرح توسط شهرداری و جزوه آموزشی توسط آقای دکتر ولدبیگی جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال شود.

 

لازم به ذکر استپس از انجام مقدمات و تشکیل ستاد آموزش حقوق و تکالیف شهروندی، طرح از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی حضوری برای کلیه شهروندان پاوه عملیاتی خواهد شد و برای افرادی که دوره آموزشی ده ساعته را با موفقیت گذرانده باشند کارت شهروندی صادر خواهد شد.