پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:03 - 1398/04/23
یادداشت/نذیر دولتخواه

ضرورت رفع مشکلات موجود توسط شهرداری و اخذ رضایتمندی از مردم

شهرداری نهاد مردمی است که باید در کنار مردم قرار بگیرد تا آنان به راحتی بتوانند بسیاری از مشکلات را مطرح و مشکلات مردم را به راحتی حل نمایند.

به گزارشهزار ماسوله، شهرداری نهاد مردمی است که باید در کنار مردم قرار بگیرد تا آنان به راحتی بتوانند بسیاری از مشکلات را مطرح و مشکلات مردم را به راحتی حل نمایند.


با هدف بهبود عبور و مرور، خدمات رسانی بیشتر، ارتقاء بهداشت عمومی، سلامت شهر و شهروندان، ایجاد نمای زیبای شهر، تامین ایمنی، آسایش و سلامتی روحی و روانی شهروندان انجام فعالیت‌هایی از قبیل اصلاح هندسی خیابانها، دیوارچینی، نصب: سطل های زباله، گاردریل ها،تابلوی اخباری واطلاعاتی، سرعت گیرها، تابلوی اسامی خیابان و کوچه ها و... بشدت مورد نیاز است.


به چند مورد از مشکلات و مطالبات مردمی در محله های خیابان آرامگاه و فرهنگیان اشاره می نماییم که امیداوریم توسط شهرداری محترم مرتفع گردند:

اصلاح هندسی سه راهی خیابان شهید مصطفی چمران و خیابان ارامگاه

نصب تابلو اسامی کوچه های تربیت 7و 8 و 9 و 10 قسمت بالا از خیابان آرامگاه
 
نصب سرعت گیرهایی در محله فرهنگیان

نصب و کمبود سطل های آشغال در محله فرهنگیان

دیوارچینی ونصب گاردریل در خیابان آرامگاه محدوده جاده مسجد ملا مقصود و دانشگاه پیام نور


علی ایحال از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه که درحد توان و امکانات، جهت مدیریت شهری، ساماندهی و پیگیری مشکلات مردم در زمینه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و... تشکر نماییم.

 

 درپایان میطلبد از ردپای رفتگران(خادمان واقعی و بی ادعا)  در همه جای شهر با پاکسازی و تنظیف معابر به همراه میادین و مبادی و ورودی ها با دستانی که پاکیزگی را هدیه می دهند صمیمانه و خاضعانه سپاسگزار باشیم.