پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:02 - 1398/04/18

شهاب نادری: شکایت از وضع جاده اورامانات را فقط به «لاهه» نبرده‌ایم

متاسفانه زمان زیادی از وضع آشفته جاده اورامانات می‌گذرد و اکنون به دلیل بی‌دقتی و ناتوانی مسئولان در خط‌کشی، تابلوگذاری و عدم توسعه جاده مرتباً شاهد کشته شدن افراد در این مسیر هستیم.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری نماینده مردم اورمانات در مجلس می‌گوید جاده اورامانات بسیار باریک و خطرناک است و متاسفانه مدیرکل حمل و نقل استان کرمانشاه هم جدیتی در اتمام این پروژه نداشته بطوری که از استان زنجان و همدان معین فرستادند تا موضوع را پیگیری کنند.

 

به گزارش باختر و به نقل از سلام پاوه، شهاب نادری، نماینده مردم اورامانات در مجلس دهم گفت: متاسفانه زمان زیادی از وضع آشفته جاده اورامانات می‌گذرد و اکنون به دلیل بی‌دقتی و ناتوانی مسئولان در خط‌کشی، تابلوگذاری و عدم توسعه جاده مرتباً شاهد کشته شدن افراد در این مسیر هستیم.

 

وی افزود: امروز مسئولان امر باید پاسخگوی خانواده افرادی که طی این سال‌ها عزیزان خود را از دست دادند و یا فرزندانی که بی‌سرپرست شده‌اند،باشند.

 

این نماینده استان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه روز شنبه هفته جاری تصادفی در این جاده اتفاق افتاد و پنج نفر جان خود را از دست دادند.

 

نادری افزود: واقعاً نمی‌دانم مسئولان راه و شهرسازی قرار است تا کی دست روی دست بگذارند؟ بنده به عنوان نماینده مردم اورامانات تاکنون کلی نامه‌نگاری کردم تا این مشکل حل و فصل شود، اما مسئولان مربوطه خیلی توجه نداشتند و تنها مانده شکایت خود را به دادگاه لاهه و سازمان حقوق بشر ببریم.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هم وزیر راه و شهرسازی و هم زیر مجموعه ایشان در استان کرمانشاه باید هرچه زودتر به مطالبه مردم پاسخ دهند، زیرا ادامه این وضع اصلاً قابل تحمل نیست.