پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:12 - 1398/04/18

گازرسانی به نوسود، نودشه و ریجاب امسال انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به ۳۹۷ روستای استان و همچنین اتمام گازرسانی به شهرهای نوسود، نودشه و ریجاب تا پایان سال خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، و به نقل از ایسنا، سیروس شهبازی با اشاره به برنامه‌ گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در سال جاری، گفت: امسال ۳۹۷ روستای استان گازرسانی خواهد شد و با انجام این پروژه ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان به ۸۴ درصد می‌رسد.
وی افزود: همچنین بنا داریم امسال گازرسانی به شهرهای نوسود، نودشه و ریجاب را به اتمام
برسانیم.
شهبازی اضافه کرد: با پروژه‌های گازرسانی که امسال داریم ضریب نفوذ گاز در کل نواحی شهری و روستایی استان به ۹۴ درصد می‌رسد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعتبار اجرای این پروژه‌ها را نیز ۲۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته شهبازی، درحال حاضر در استان کرمانشاه ۹۹ درصد جمعیت شهری با گازرسانی به ۲۸ شهر و ۶۹ درصد جمعیت روستایی با گازرسانی به ۱۲۶۳ روستا تحت پوشش قرار دارند و ضریب نفوذ گاز در شهرها و روستاهای استان ۹۲ درصد است.
شهبازی همچنین از مصرف۹۹۹ میلیون مترمکعب گاز در استان در سه ماهه امسال خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود سه درصد بیشتر شده است.
وی از گازرسانی به ۱۴ روستای استان با ۹۵۰ خانوار جمعیت و همچنین گازرسانی به ۱۶ واحد صنعتی هم در سه ماهه امسال خبر داد و تاکید کرد: امسال ۲۲۶۲ انشعاب و ۳۰۹۵ اشتراک جدید در استان ایجاد شده و ۱۱۹ کیلومتر نیز شبکه‌گذاری انجام دادیم.